Спецпроєкти

Одежда с “секретными” посланиями в новой коллекции Inside U


1
О том, почему украинским брендам не всегда нужно равняться на Zara, о важности концепта и трендвотчерстве мы пообщались с основателями марки одежды InsideU Марией Захарченко и Дашей Бусленко.

Наш бренд працює на ринку із серпня 2014 року. Заснування його було своєрідним експериментом і сьогодні він рішуче відрізняється від першопочаткового задуму. Наприклад, ми значно розширили географію закупівлі тканин — намагаємось робити це закордоном, щоб претендувати на певну унікальність кожної речі.

463a6dc5-ca3a-4aa8-98ff-f62088ff7eb1

У нас є три лінійки речей: класична, basic і home, в якій представлені халати і піжами — їхня поява теж стала досить спонтанною. Нам дуже сподобався сатин, з якого наші друзі шили постіль — вони ж запропонували пошити їм кілька комплектів піжам у колір. Потім просто повісили пару екземплярів у нас в шоу-румі, а в кінці місяця зрозуміли, що вони дуже сподобались нашим відвідувачам. Крім того, на нашому ринку ніхто не шиє піжам із сатину — зазвичай, лише із шовку чи бавовни — це стало ще однією відмінною рисою.

5

Нас часто називають дизайнерами одягу, хоча ми позиціонуємо себе як trendwatchers: аналазуємо ті тренди, які є актуальними зараз, пропускаємо їх крізь призму свого сприйняття, комбінуємо. Ми точно не high fashion і не прагнемо цього — нам важливо, щоб бренд лишався доступним. Спочатку рівнялися на Zara, але згодом зрозуміли, що це не наш шлях: нам подобається робити ексклюзивні речі, залишаючи якість передусім. Для нас дуже важливою лишається ідея та “душа” кожної колекції.

Тканини для цієї колекції ми вперше повністю закупили в Туреччині — віддаємо перевагу лише натуральним: бавовні, сатину, штапелю. Думка про те, що в Туреччині немає якісних тканин – міф, їх просто треба вміти знайти. Покупка матеріалів там — особлива церемонія: потрібно обов’язково випити чаю із власником магазину, поторгуватися. Крім того, це завжди своєрідний квест: турки працюють переважно із великим гуртом, пропонують нам 500 метрів тканини, наприклад, а нам потрібно лише 50. Роздріб можливий, але за великі гроші, тому кожного разу треба ще й вмовляти продавця. Для осінньої колекції шукатимемо ексклюзивну шерсть та кашемір – цього разу, можливо, в Італії.

01/3

Часом клієнти кажуть, що наші речі “розмовляють”. Раніше ми “ховали” принти і певні послання у манжети, під блискавками на одязі. Попередня лінійка називалась Secret Pocket — на кожній речі була нестандартна кишенька, яку прикрашав значок “Для цукерок”, ”Для мрій” або “Для поцілунків”. Коли робили колекцію, то думали, що люди не приділятимуть їм багато уваги. Тим не менше, клієнти просять самостійно обрати значок до речі, бо він, наприклад, “Для мрій”, а людина хоче — “Для поцілунків”.

Одного разу в шоу-рум зайшов іноземець, який мешкав у готелі поруч. Виявилось, що він із Латвії. Йому впала в око сорочка зі значком “Для поцілунків”. Пояснили, що це жіноча, а він посміхнувся і сказав, що має кому її подарувати. В такі моменти розумієш, що ці дрібнички важливі не тільки для тебе — вони подобаються багатьом. Ми поважаємо бренди, які мають певну ідею, концепцію: переважна більшість на українському ринку просто копіює тренди, а повинна ж бути якась “родзинка”.

13001307_474066569455670_9099661788626176772_n

В новій колекції різними написами декоровані хенгери — петлі, за які річ чіпляють на вішак: наприклад, “Вишуканість у тебе в крові”, “Створена для нових подорожей” або “Знову доведеться бути в центрі уваги”. Цікаво, але ці фрази дійсно працюють!

Згадуючи наш бестселлер із першої базової колекції, реглани “Вишиванка”, які часто купують на подарунки іноземцям, у нас часто виникає думка, що було б чудово продавати їх у duty free в наших аеропортах.

01/4

Нова колекція — найбільш жіночна і наближена до класики. Усі речі в ній можна носити щодня — на роботу, прогулянку, вікенд. Багато уваги приділили зйомці лукбуку — хотіли зробити його атмосферним і, напевно, нам це вдалося, адже кілька днів тому нам написали у ФБ, що ці знімки схожі на кадри з фільму, який хочеться передивитися повністю.

Кожна модель народжується в процесі довгих переговорів і експериментів. Наприклад, перед пошивом останньої колекції нам подарували кілька метрів тканини, з якої ми вирішили відшити пробні зразки костюмів для себе. Віддали матеріал технологу, а через деякий час вона каже, що в одному костюмі спинка топу буде трохи довшою за перед, бо не вистачило тканини. Ця деталь з’явилася випадково, але так сподобалась нам, що було вирішено залишити її і в інших моделях.

6

Одна із улюблених речей у новій колекції — бежевий тренч: ми ще не бачили людини, якій він не пасує. Ця річ додає “родзинку” будь-якому образу, вдало доповнюючи як класичну сукню, так і шорти чи джинси. Ще один must try — червона сукня-пальто із золотими ґудзиками. Фраза на хенгері “Знову доведеться бути в центрі уваги” – це точно про неї. Ми жартуємо, що вона — наче весільна сукня в колекції дизайнера: фінальна і яскрава.

Нас можна зустріти на двох фестивалях — “Всі. Свої” та “Don`t take fake”. Багато уваги приділяємо оформленню своєї зони: організатори міських свят не завжди ставлять таку вимогу, але нам здається, що це набагато цікавіше, аніж просто продавати речі з прилавку. Так, ідея останньої зони виникла після чергової поїздки в Стамбул: ми відвідали там Музей сучасного мистецтва і побачили красиву інсталяцію із пір’я. Вона так сподобалась нам, що вирішили взяти ідею за основу для своєї зони — придбали в Туреччині 90 метрів пір’я, привезли його в Україну, чим страшенно здивували нашу митницю.

InsideU

Facebook

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь