Спецпроєкти

Adidas та Allbirds створять кросівки з найнижчим вуглецевим слідом


Чому Adidas та Allbirds вирішили змінити підхід до створення взуття і як це вплине на майбутнє планети?

Загалом у світі щороку виробляють близько 24 мільярдів пар кросівок. Їхній вуглецевий слід яких більший від вуглецевого сліду, що його залишають будь-які інші предмети гардеробу.

Взуттєва промисловість відповідальна за понад 700 мільйонів тонн викидів вуглецю щорічно.

Дослідники Массачусетського технологічного інституту з’ясували, що звичайна пара тренувального взуття за весь період свого існування викидає в атмосферу приблизно 13,6 кг вуглекислого газу. Це пришвидшує негативні зміни клімату.

Уже кілька років бренди взуття по-різному намагаються скоротити вуглецеві викиди, модернізуючи і матеріали, і виробничі процеси. Так, бренд Adidas узяв на себе зобов’язання скоротити рівень вуглецю на 30% до 2030 року та досягти нейтрального вуглецевого сліду до 2050 року.

Цього року Adidas об’єднався з новозеландським брендом ековзуття Allbirds, щоб досягнути найнижчого показника вуглецевого сліду.

Allbirds відомий тим, що став першим модним брендом, який маркував кожен свій виріб вуглецевим слідом, щоб клієнти пам’ятали про його негативний вплив.

Дві компанії працюватимуть над розробкою інноваційних методів виробництва, використанням екологічних матеріалів та поновлюваних джерел енергії  для зменшення вуглецю у продукції.

Adidas та Allbirds планують об’єднати свої сфери знань, щоб створити взуття з вуглецевим слідом лише 2 кг. Випустити кросівки планують наступного року.

«Наші бренди не просто хочуть брати участь у розмові про стійкість, ми хочемо й далі бути каталізаторами та творцями помітного вдосконалення», – сказав віцепрезидент Adidas Джеймс Карнес щодо стратегії бренда.

Нагадаємо, що голова H&M Карл-Йохан Перссон наприкінці минулого року висловив негативну думку щодо усвідомленого споживання. За словами Перссона, такий підхід людей до купівлі речей може спричинити зниження кількості робочих місць. Також голова модного гіганту повідомив – паралельно із прийняттям концепції усвідомленого споживання варто створювати нові робочі місця.

Пізніше в H&M представили колекцію, частина речей в якій створена зі штучної шкіри, яку зробили з винних відходів (виноградних вичавок). Зараз ця речовина є однією з найбільш перспективних видів сировини для створення екологічного одягу та аксесуарів.

Якщо ви ще не розібралися, що таке стійкість і чим вона відрізняється від органіки чи екофрендлі, підготували для вас детальний гайд. Пам’ятайте – ми не в силах зробити наше життя екологічним на 100%, та зменшити кількість спожитого пластику/одягу можна вже прямо зараз.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь