Як український бренд створив перші у світі екологічні окуляри з кави − історія Ochis
Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує п’яту історію у межах проєкту Action: Sustainable Fashion про українські бренди, які реалізовують ініціативи у сфері свідомої моди та відповідального споживання.
Київський бренд Ochis із 2018 року виготовляє екологічні окуляри з кави. Ідея створити екологічний продукт, що зможе цілком замінити пластик, належить киянину Максимові Гавриленку.
За понад рік експериментів йому вдалося створити окуляри, які є на 100% біорозкладними і виготовляються з натуральних олій та переробленої кавової макухи, зібраної у київських кав’ярнях.
«Я почав вивчати психологію людини, і це мене наштовхнуло на усвідомлення проблеми світового переспоживання та забруднення пластиком, − розповідає Максим. − Мені хотілося знайти такий матеріал, який вже нікому не потрібний, а при повторному використанні отримав би нову цінність».
Процес виробництва також цілком екологічний. 15-річний досвід роботи з оптикою та інноваційний підхід допомогли засновникові розробити прототип перших у світі окулярів з кави, при створенні яких не відбувається викиду CO2 в атмосферу.
Кожна оправа проходить 39 етапів ручної обробки, щоб стати ідеальною парою Ochis.
Філософія Ochis − натуральність та екологічність. Команда бренда бачить позитивні зміни у світі та робить власний внесок у розвиток новітніх екологічних технологій, використовуючи вторинну сировину рослинного походження, чим розвиває циркулярний дизайн в Україні, що є майбутнім індустрії.
Світові бренди вже багато років намагаються вирішити проблему неетичности ланцюжка виробництва, постачання та утилізації. Саме тому зараз у фешніндустрії відбувається трансформація лінійних бізнес-моделей у циркулярні, які передбачають виробництво продуктів без використання первинної сировини у найбільш екологічний та етичний способи.
Сьогодні команда Ochis працює над розвитком та поліпшенням як процесів виробництва, так і моделей окулярів. Бренд сповідує ідею сталого бізнесу, свідомого споживання та відмови від швидкої моди, наголошуючи на тому, що одна пара екологічних окулярів − краще, ніж велика кількість дешевих пластикових моделей.
«Екологічність − це не про ставлення людей до предметів, це радше про стосунки людей і природи. Тому, віддавши перевагу екологічності, ви побачите зміни, які створюєте самі», – впевнений Максим.