Не кількістю, а якістю. Що потрібно знати про бренд одягу ARTEMKLIMCHUK?
Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує шосту історію Action: Sustainable Fashion про українські бренди одягу, які реалізовують ініціативи у сфері свідомої моди та відповідального споживання.
Серед таких брендів – ARTEMKLIMCHUK, який був заснований 2015 року.
Дизайнер Артем Климчук створює моду, яка має значення. У колекціях бренду кутюрні ручні техніки переплітаються з традиційними національними мотивами, що допомагає створити особливий позачасовий продукт.
Завдання, що ставить перед собою команда, – створювати одяг у невеликій кількості, зосередившись на його ексклюзивності та якості.
Усе, що робить Артем Климчук, народжується в атмосфері глибокої поваги до майстерности і ручної роботи. Вибираючи тканини, Артем часто працює зі стоками найвищого класу. Такий підхід має свої особливості, часто вироби зʼявляються в одному екземплярі, оскільки робота зі стоками не дає можливості дозамовити тканини.
Дизайнер не боїться працювати з тканинами, що мають дефекти, сприймаючи це не як недолік, а як виклик дизайнерській майстерності та як певну «унікальність». Браковані ділянки матеріалу не опиняються на смітнику − їх декорують вишивкою та аплікаціями, що дає змогу скоротити кількість текстильних відходів.
У створенні невеликих лімітованих партій одягу майстри бренду використовують також матеріали українського виробництва у поєднанні зі стоковими тканинами європейських виробників.
ARTEMKLIMCHUK спеціалізується і на жіночому, і на чоловічому одязі, приділяючи особливу увагу деталям. Впізнаваний код колекцій бренду – акцент на традиційній вишивці, аплікації та ручних в’язальних техніках.
Бренд має також обмежений сток, але клієнти бренду можуть замовити індивідуальне пошиття, яке передбачає раціональний підхід до ресурсів.