Спецпроєкти

Як стати зіркою TikTok та заробляти солідні гроші? Питаємо у популярних блогерок – Світлани Вольнової та Влади Гармаш


Ігнорувати соціальну мережу TikTok стає дедалі важче. Блогери, лідери думок і знаменитості масово заїжджають із Facebook та Instagram у китайський додаток. За прогнозами аналітичної компанії App Annie, кількість активних користувачів TT у 2021 році сягне 1,2 млрд. Приголомшливі цифри, погодьтеся. Тож якщо і ви плануєте підкорити TikTok-олімп, то прислухайтеся до порад відомих українських блогерок, з якими ми відверто поговорили про секрети успіху в китайському додатку.

Уперше я почула про TikTok рік тому від свого 8-річного хрещеника. І заради експерименту швиденько там зареєструвалася, але вже через кілька днів видалила свій профіль. Мене зовсім не влаштував запропонований соціальною мережею контент: танці, челенджі, примітивні приколи, таке може сподобатися хіба що дітям, а не розумній людині. А от моя близька подруга – телеведуча Світлана Вольнова, у чиєму рівні інтелекту я аж ніяк не можу сумніватися, – уже пів року як не вилазить з TikTok. Діва бере участь у челенджах, танцює, дає «лайфхаки» на кшталт «як зробити маску для волосся з майонезу», і кожне таке її відео набирає по 150 тисяч переглядів. Може, не такий він і «дитячий» той TikTok? 

Влада Гармаш –  успішна українська блогерка, в Instagram на її акаунт підписано 150 тисяч активних користувачів, а на TikTok – аж 6 мільйонів. Її називають королевою TikTok, вона заробляє своїми короткими відео чималі гроші і, вочевидь, знає все про те, як стати популярним у цій соцмережі.

TikTok може бути серйозним

Як почалася ваша історія з TikTok? 

Влада: Для мене TikTok – це нова платформа, де ще не сидять наші батьки, які вже дісталися до Instagram і Facebook. Молодим хлопцям і дівчатам хочеться дивитися, як вона розвивається, бути першими. До того ж це дуже творча спільнота, тут і танцюють, і співають. Ця платформа дає те, за чим ти сюди приходиш: кожен хоче, щоб їхнє відео побачили мільйони людей. Тоді як YuoTube та Instagram перестали давати безплатний трафік, тут ти можеш зняти короткі ролики, і вони набиратимуть багато переглядів, ти будеш знайомитися з новими людьми, отримувати фідбек на свою творчість». 

@divavolnova#лучшее #лайфхак #сохранисовет #хочувтренды #4u♬ original sound – Светлана Вольнова

Світлана: Знаєш, є таке правило: хочеш, щоб розвився твій Instagram – йди в TikTok. Тому що там свіжа кров. Це один із найбільш інтерактивних додатків. Там тобі постійно дають завдання. Ось ти сидиш і думаєш, про що ж написати в Instagram? Ти ж уже про все на світі ніби написала, а в TikTok такої проблеми немає. Там тобі дають завдання: затанцюй, покажи свої вміння, розкажи, як ти святкував Новий рік. І ти потім цей відзнятий контент постиш і в Instagram, даючи класний контент і там.

У мене склалося враження, що TikTok – це соціальна мережа суто для молоді віком 12-20 років щонайбільше, а таким дорослим, як ми з тобою, Світлано, там нема чого робити. Хіба TikTok може бути серйозним і дорослим? 

С.: Може бути. Ось мені, наприклад, подобається сторінка одного юриста в TikTok. У нього достатня кількість підписників – 50 тисяч, по-моєму. Для дорослої людини в TikTok – це досить серйозно, тому що цей додаток дуже оберігався молодими людьми. Мовляв, це наш простір, про наше, шкільне і студентське життя, і ми не хочемо бачити нікого з вас, дорослих. Ми хочемо жити у своєму просторі. Тому молодим – велкам, дорослим – важче. Але коли приходять дорослі й дають крутий контент, то молоді починають його любити. Ну, наприклад, контент юриста: йому ставлять запитання «Чи можуть тебе оштрафувати, якщо ти не носиш маски?». Чи ще щось, про даішників, наприклад, і так ось упродовж 40 секунд він тобі відповідає, за такою і такою-то статтями, так от і так, і все – за 40 секунд ти вже маєш інформацію. Є психологи, які так само коротко дають поради. Узагалі, найбільш цінний талант у ТТ – стислість. Якщо в YouTube ти можеш довго розповідати про щось і тебе можна на перемотку поставити, то в TikTok ти маєш усе розповісти за 40 секунд або навіть у межах із 5 до 17 секунд. Є, наприклад, чоловік, неймовірний косметолог, по-моєму, навіть пластичний хірург, то ось він розповідає про всі процедури краси. Тож ти сама вибираєш, який контент дивитися.

Як часто потрібно постити відео в TikTok, щоб кількість підписників зростала?

С.: Я не професійний TikTok’ер і не маю стільки часу, щоби щодня знімати відео, адже це постійно потрібно щось придумувати, годину часу писати. А в мене багато зйомок на телебаченні. Утім, кількість підписників у мене постійно й активно зростає. Але досвідчені TikTok’ери кажуть, що треба щодня виставляти по одному відео, бажано записати багато й поступово викладати.

В.: В ідеалі потрібно знімати три відео щодня. Зростання залежатиме від того, скільки часу ви готові приділяти своїй сторінці. Перші два місяці платформа дуже допомагає, стимулює, тому, коли ви тільки зареєструєтеся, потрібно зібрати свій кістяк авдиторії, яка підтримуватиме всі ваші починання.

@divavolnovaсегодня я была манекеном #светланавольнова #стильныйобраз #стильодежды♬ Люби меня люби – T-Killah & Maria Kakdela

TikTok та заробітки

Владо, ти досить добре заробляєш у TikTok. Які варіанти монетизації є в цій соціальній мережі?

В.: Нещодавно TikTok запустив пілотний проєкт із монетизації, але працює він тільки в деяких країнах і доступний не всім. Платять близько 20 доларів за мільйон переглядів. 

Також є прямі ефіри. Ти запускаєш трансляцію з якоюсь темою, і тобі можуть кидати донати, які купують усередині програми. І, звичайно ж, є реклама, інтеграція будь-яких продуктів і міжнародних брендів. Вона обов’язково повинна бути нативною, бо пряму пропускатимуть. Я за допомогою TikTok добре заробляю. Хоча я не найкращий приклад успішного YouTube-блогера, але можу сказати, що в TikTok монетизація краща. Попри те, що я була на партнерській програмі YouTube, за час своєї діяльности там заробила приблизно тисячу доларів і все.

@ggarmash?or ❤️?♬ Lovefool – twocolors

TikTok – це мережа, яка керується штучним інтелектом. Якщо ШІ помічає класне відео, то він виводить його в рекомендації, там його бачать мільйони людей і так починають на тебе підписуватися. Тож як зробити так, щоб ШІ помітив твоє відео?

С.: У TikTok є правила: не вітається алкоголь і багато оголеного тіла, тоді людину блокують. От, наприклад, Жан Гріцфельд (відомий дизайнер) знявся в нюдових трусах на пляжі. А штучний інтелект подумав, що він був без плавок, тому що вони були тілесного кольору, і його відразу ж заблокували. Потім він знявся в чорних плавках, і все те саме повторилося, але його вже ШІ не заблокував, розумієш? Тобто потрібно серйозно ставитися до правил. Далі, секрет успіху в TikTok – це якщо тебе помітив штучний інтелект і кинув твоє відео в рекомендації. Я кілька разів у рекомендаціях була. У мене було десь по 120 переглядів відео, і тут мене штучний інтелект рекомендує, а люди активно починають підписуватися, і я вже набираю по 15 тисяч переглядів. Тому потрібно дотримуватися правил і знімати максимально креативні відео. До речі, дехто винаймає цілу команду, яка допомагає знімати саме креативні відео. От Слава Соломка (український телеведучий) заходив у TikTok і консультувався з продюсерами, як знімати відео, як  зробити його таким, щоб воно зібрало багато переглядів. Так, є продюсери TikTok, є в нас навіть цілі агенції TikTok, які виводять людей у рекомендації і на цьому заробляють. Секрет успіху TikTok – знайти свою фішку, свою нішу, зрозуміти, що подобається твоєму глядачеві та знімати тільки це.

В.: Проблема новеньких часто в тому, що вони заздалегідь не знають, що треба робити. Потрібно усвідомлювати, на яку авдиторію ти розраховуєш. Молоді від 16 до 20 років здається, що вони й так знають, як працює платформа, але це не так. Не можна врятувати акаунт великою кількістю відео, потрібно розуміти мету публікації.

@ggarmash? @ffilipovich♬ Break My Heart – Dua Lipa

Шукайте фішку

А як же знайти свою нішу? 

В.:Я шукала свою нішу методом спроб і помилок. Це був чи не шостий акаунт із 2016 року. Я знімала і б’юті-відео, і танцювала, і туторіали робила. Потім зрозуміла, що скетчі та соціальні ролики отримують найбільше уваги, оскільки людина з будь-якої точки світу може зрозуміти сенс відео, його проблематику.

Мабуть, TikTok – єдиний майданчик у світовій мережі, де справді працюють гештеґи та челенджі. За допомогою їх можна розкрутити PR-кампанію, продати свій власний продукт, музичний трек або фільм. 

С.: Треба зрозуміти, що таке TikTok – це весело, легко й зі своєю фішкою. Фішку знайти легко – дивись, де в тебе найбільша кількість переглядів. Наприклад, у мене на лайфхаки – значить я маю давати поради, але креативно. В Instagram ти можеш поставити себе на рекламу, робити ґіви, у TikTok ти не можеш нікому нічого заплатити, ти такий, який ти є. TikTok – це перевірка, наскільки ти цікавий суспільству. Це перевірка на чесність, тут жодні гроші не врятують, якщо ти не цікавий. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь