Спецпроєкти

Smart women: інновації та краса в Zalando


4

У спільному проекті bit.ua і Guerlain редакція говорить з українками, які працюють у найбільш прогресивних компаніях світу, щоб з перших вуст дізнатися про те, що нас так хвилює.

Уже 180 років Дім Guerlain експериментує і задає тенденції у сфері краси та розкоші. Інноваційна туш Guerlain LPRN mascara — пряме підтвердження. Прийшовши на зміну застарілим постулатам краси, новий напрям у мистецтві — постмодернізм — розширив межі сприйняття світу та життя сучасної людини, і, як наслідок, технології стали майже невід’ємною частиною всіх сфер життя.

У новом випуску своїм досвідом поділиться Христина Сваричевська, Mobile Marketing Tracking Expert у Zalando в Берліні.

Про переїзд і життя в Берліні

​У червні виповниться 4 роки, як ми з чоловіком мігрували до Німеччини. Перші півтора роки ми провели в прекрасному Франкфурті-на-Майні і згодом переїхали до Берліна. Обидва міста для мене є особливими. Франкфурт – перше європейське місто, де я затрималася більше ніж на 5 днів. Найбільше вражали ввічливі люди, щирі спроби допомогти, охайні парки, велодоріжки, існуючий розклад громадського транспорту, зрозумілі позначки в метро, прогресивна молодь, відоме яблучне вино Apfelwein і знайомства з людьми з усіх куточків світу.

До переїзду ми готувалися приблизно півроку. Я довго вагалася: чи варто переїжджати, чи знайду я там роботу, як швидко зможу вивчити мову, чи буде мені взагалі місце в зовсім новому середовищі. Ми переїхали за класичним принципом – “він програміст, вона за ним, а там розберемося”. Німеччина, у порівнянні з США, розташована відносно недалеко від України. Ми з’ясували, що знання англійської в цій країні цілком буде достатньо для життя, а цією мовою ми обоє непогано володіли. Ми порадилися з батьками та вирішили: їхати!

Про Берлін кажуть: “poor, but sexy”. Місто справді не схоже на жодне інше в Німеччині – Берлін з першого разу второпає не кожний. Це друга після Лондона “Кремнієва долина” Європи, де іннованції відбуваються на всіх рівнях: від публічного транспорту до можливості забронювати манікюр у найближчому салоні через мобільний додаток. Це місто, де кожен другий працює в стартапі.

Тут молодь гуде до ранку, а сосиска з кетчупом та приправою карі, донер-кебаб та енергетичний напій Club Mate – класика жанру. Є певна атмосфера свободи. Це поняття кожен трактуватиме по-своєму – і будь-який варіант буде правильним.

Про різницю менталітетів

Не можу однозначно сказати, що саме конфліктує в моєму менталітеті з місцевими. Безумовно, є певні відмінності​. Наприклад, масова ековідповідальність: сортувати сміття, здавати пластмасові та скляні пляшки від пива є нормальною ситуацією, а смітити зовсім не круто. На будь-яку вечірку типу house party ти завжди можеш привести своїх друзів, попередньо узгодивши із “затійником” свята, а на святкуванні дня народження зазвичай кожний розраховується за себе в ресторані, при чому подарунок імениннику є опцією.

І мій улюблений пункт: взаємоповага та відсутність зневажливих расистських, гомофобних, сексистських жартів.
 А ще при знайомстві зі мною всі чоловіки вітаються рукостисканням.

Про роботу

Перші півроку безуспішних пошуків роботи – точно не улюблений період в житті. Тоді я була переконана, що це дійсно складно. Але відомі випадки активного пошуку роботи і до 2 років, що доводить: не варто опускати руки за будь-яких обставин.

Спочатку я хвилювалася, що мій диплом економіста-міжнародника чи досвід роботи в Україні взагалі не будуть релевантними для Німеччини. Але це виявилося не так – рекомендація з телеканалу СТБ, де я працювала інтернет-маркетологом, переконала раду університету Hochschule Darmstadt прийняти мене до вишу на спеціальність Leadership in Creative Industries. Там я і отримала другий диплом магістра​.

Згодом мій досвід, здобутий в німецькому університеті, і досвід роботи над мобільним додатком iDiet для СТБ в Україні зацікавили один з найвпливовіших стартап-акселераторів Європи – Rocket Internet. Мені запропонували так зване traineeship у відділі Mobile Marketing. Результатом цього стажування стали знання, зв’язки, рекомендація та перехід до колишньої дочірньої компанії, що переросла свого інвестора вже в кілька разів. Через рік я розпочала роботу в Zalando на посаді Mobile Marketing Tracking Manager, де працюю досі.

Zalando – це онлайн-магазин одягу, взуття та аксесуарів, власна логістика і прогресивне та інноваційне середовище, а ще однин з найбажаніших роботодавців у Європі.

У Берліні Zalando має 7 офісів, між якими курсує спеціальний автобус. А ще майже половина працівників – жінки.

Наша компанія співпрацює із зірками світового рівня на кшталт Beyonce, James Frank, Asap Rocky, GiGi Hadid та іншими.

Можу впевнено сказати, що я жодного разу не відчула упередженого ставлення через те, що я жінка. Мені подобається, що тут важкою працею можна досягати результатів і рухатися вгору кар’єрною драбиною. А ще тут можна спокійнісінько вагітніти: тобі та твоєму партнеру забезпечений соціальний пакет і гарантія збереження робочого місця.

Про труднощі

Коли чоловік зустрів мене в аеропорту вперше, ми не могли розібратися, який квиток на метро нам потрібен, тому йшли до нашого помешкання​ ​​пішки з​ моєю​ валізою, оскільки боялися отримати штраф. ​Смішно згадати, але я перші дні оминала метро взагалі​. Думала: ​як кудись ​поїду, то буду потім три дні добиратися назад.

Поки що повертатися до України не планую. Але за батьками дуже сумую.

Про зміни

У Франкфурті ми жили майже в центрі​,​ у спокійнішій частині, тому ​​могли дозволити собі розкіш пересування пішки. Але історія з квитком, про яку я вже казала, виявилася дрібницею порівняно з вивченням звичаїв і звиканням до німецької прагматичності та педантичності. Але це привчило до певної дисципліни та постійного планування.

Про німкень

Німецькі дівчата, звичайно, дуже різні. У багатонаціональному Берліні поняття “німецька жінка” є досить широким. Якщо узагальнити, то вони стримані, цілеспрямовані та незалежні. Наявність шлюбу чи дітей не є показником успішності чи темою для спекуляцій, а ще німецькі дівчата не намагаються перелаштувати партнера під себе. Пошук пари триватиме стільки часу, скільки знадобиться.

Принцип “the less is more” (“чим менше, тим краще”), напевно, найкраще опише ставлення німецьких дівчат до декоративної косметики.

Пересічна українка дійсно ефектніша, стильніша. 

Я думаю, нам є про що поговорити і чому повчитися одна в одної. Аби щасливими були.

Про красу

Серед улюблених брендів для догляду за шкірою можу назвати Bioderma, Kiehls та Clarins. Якщо говорити про декоративну косметику, це Mac, Bare Minerals, Benefit, Urban Decay, Tarte, Lancome і т. д.

Туш Guerlain LPRN mascara легко відкривати, особливої зручності додає це прозоре сердечко, класична чорна упаковка теж подобається. Щіточка профарбовує кожну вію окремо, і вії закручуються в бажаному напрямку, до того ж туш гарно тримається весь день.

Раніше я не користувалася Guerlain, але тепер, думаю, усе-таки спробую ще й інші продукти.

​Не впевнена, що можу похвалитися унікальними лайфхаками, але певні бьюті-звички маю. Я завжди (завжди!) змиваю макіяж перед ​сном, п’ю 1,5–2 літри води на день, їм багато фруктів та овочів.

А ще займаюся спортом і не забуваю про здоровий сон. Мій оптимум – 8 годин.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги: