Cпецпроекти



Онлайн-виставка:
Відбиток. Українська друкована графіка ХХ–ХХІ століть
Виставку «Відбиток. Українська друкована графіка ХХ–ХХІ століть» мали відкрити в Мистецькому Арсеналі 19 березня, проте карантин зупинив монтаж, тож роботи повернули до фондосховища. У нашій рубриці «Онлайн-виставка» ми показуємо частину робіт із блоку «Інфінітивна графіка», а кураторки Катерина Підгайна та Ірина Боровець розповідають про (поки що) невідкритий проєкт.


Кураторки радять. Українські графіки,
на яких вам варто звернути увагу.
Роман Романишин – з його робіт почалося моє захоплення графікою, і досі я задивляюся на його трудомісткі роботи, надруковані зазвичай у декілька дошок із використанням декількох технік в одній роботі.

Володимир Куткін – художник-шістдесятник, графічним творам якого характерна монументальність, притаманна київській школі,
у них відчутна потужність, що співзвучно темпераменту самого автора.

Павло Маков – це той випадок, коли не зрозуміло, що ти бачиш: графічний твір, філософську оповідь чи топографічну утопію. Павло Маков – серед тих, хто сьогодні відходить від поняття тиражованости в графіці, тобто багато його творів існують
в єдиному екземплярі.
Катерина Підгайна:
Група харківських художників 1910-х років ( Надєждін, Пічєта, Щербаков, Почтєний, Недашковський) – про них дуже мало відомостей, ви їх не побачите в постійній музейній експозиції, робіт збереглося не так багато. Але це абсолютно сучасні речі – експеримент у дусі тієї і цієї епохи.

Сергій Адамович – його цикл ілюстрацій до повісті Ольги Кобилянської «Земля». Вони такі мінімалістичні, стримані в кольорі і дуже драматичні. Для мене це найкращий ілюстративний цикл ХХ століття в Україні.

Валерій Дем'янишин – легендарний львівський графік, який робив невеликого формату, технічно досконалі, дуже детальні офорти. У них вкрай інтимно переданий внутрішній світ художника.
Ірина Боровець:

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: