Як vandog agency перетворили ботсад ім. Гришка на сучасний екопростір
До свого 85-річчя Національний ботанічний сад імені М. Гришка ініціював ребрендинг та нову стратегічну комунікацію. Ребрендинг розробила для ботсаду креативна агенція vandog agency.
Першим етапом ребрендингу стало нове позиціювання, ім’я та айдентика.
vandog agency запропонували зробити ботсад простим, відкритим та дружнім місцем для киян і спростити його довгу та громіздку назву. Тож ботанічний сад став таким, як його називають між собою кияни, – ботсад ім. Гришка.
Айдентика
Для айдентики агенція обрала п’ятикутник. За словами актдиректорки Аріни Луковини, незліченна кількість рослин та квітів мають п’ятикутну будову, а ще конструкція бані головної оранжереї ботсаду також побудована на основі п’ятикутника.
Агенція створила стенди та зовнішню рекламу для міста, яка популяризує вчених та ботанічну науку загалом.
Креативники створили бренд-героїв із визначних особистостей ботсаду ім. Гришка: Миколи Холодного, Володимира Липського та самого Миколи Гришка, а також Олександра Фоміна, який би виступав опонентом у батлах з Гришком. На яскравих стендах вони надаватимуть поради для екологічного стилю життя відвідувачам, киянам та гостям столиці.
Позиціювання
Новий ботсад — це твій екопростір.
Ботсад має виразну екологічну позицію. Тому у новій стратегічній комунікації ботсад презентовано як головний майданчик екоактивностей Києва. Місце, де можна відпочити від шуму міста і приєднатися до ековідповідальної спільноти.
У своїх соцмережах ботсад ділитиметься власними кроками впровадження екологічних ініціатив: установка контейнерів для сортування сміття, перехід до енергоощадного освітлення, утилізація опалого листя, заборона використання одноразового посуду на території ботсаду тощо.
За різноманітністю колекцій живих рослин, масштабами території, рівнем наукових досліджень ботсад ім. Гришка посідає одне з провідних місць у світі. Окрім наукової та селекційної діяльности, паркознавства, ботсад докладає багато зусиль до розбудови зелених насаджень міста, до покращення стану ґрунтів, має наукові розробки в галузі біоенергетики.
Тому твердження, що ботсад – це екодружня спільнота, яка виступає за збереження природи, – факт, що підкріплено його 85-річною діяльністю.
Окрім комунікаційної стратегії та брендингу, vandog agency розробила ще й дизайн екомерчу, продаж якого стане додатковим джерелом доходу ботсаду ім. Гришка.
Також в планах ботсаду створити перші покажчики зі шрифтом Брайля та створити сенсорний сад. Для втілення цих та інших рішень ботсад шукає меценатів.
Якщо ви маєте можливість фінансово допомогти ботсаду ім. Гришка, можна зробити доброчинний внесок на сайті установи або ж безпосередньо зв’язатися із керівництвом ботсаду.