Cпецпроєкти

Хто в Україні виробляє речі-трансформери і чому за цим майбутнє модної індустрії?

Стиль
Текст: bit.ua

Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує сьому історію Action: Sustainable Fashion про українські бренди одягу, які реалізовують ініціативи у сфері свідомої моди та відповідального споживання. 

Ця історія про етичний бренд концептуального жіночого одягу DZHUS, заснований 2010 року київською дизайнеркою та стилісткою Іриною Джус.

Лише cruelty-free матеріали

Тренди модної індустрії зараз – етичне ставлення до тварин та перехід на cruelty-free матеріали. Всесвітньо відомі бренди один за одним оголошують про свою відмову від використання хутра. У цьому виборі їх підтримують споживачі, які також змінюють ставлення до матеріалів тваринного походження. 

Бренд DZHUS завжди був готовий до трансформації.  З моменту заснування він використовує лише етичні матеріали, дотримуючись ідеології vegetarian-friendly.

Гуманне ставлення до тварин є основоположною моральною догмою для команди бренду. У 2019 році DZHUS відзначено нагородою в номінації Cruelty-free Fashion від Best Fashion Awards − головної премії України в галузі моди. 

Ірина Джус наголошує, що, на відміну від етичного аспекту, екологічність доступного в Україні текстилю перевірити на всіх рівнях неможливо. Сьогодні бренд перебуває на шляху до повної прозорості виробництва і наразі принципово не вживає щодо себе термін «екологічний».

Речі-трансформери

Колекції DZHUS здобули міжнародне визнання завдяки багатофункціональним виробам-трансформерам. Авторські інновації крою дають змогу мінімізувати шопінг, формуючи розмаїтий гардероб з невеликої кількості варіативних речей.

DZHUS створює утилітарний авангард – сукня може трансформуватись у комбінезон, а топ – у сумку. І це лише деякі варіанти з можливих.

На думку дизайнерки, саме новаторські рішення є майбутнім fashion-індустрії, що нині переживає кризу домінування кількості над якістю. Такі рішення дають змогу вирішити проблему утилізації стоків та недовговічних покупок.

Саме тому аби скоротити обсяги виробництва і не накопичувати залишків продукції та сировини, бренд працює за системою ‘made to order’, тиражуючи моделі з колекцій за попереднім замовленням.

Окрему увагу DZHUS приділяє екологічному пакуванню. Клієнти модного дому отримують свої замовлення у котоновій сумці-трансформері, яку можна перетворювати на топ кількох фасонів. Незважаючи на високу собівартість, оригінальне пакування не впливає на формування ціни товару. 

Засновниця бренду дотримується принципів свідомого споживання і в особистому побуті, сортуючи сміття та обмежуючи покупки, і у своїй роботі стилістки, адже працює лише з етичними товарами та проєктами.

Ірина Джус запевняє, що навчитися sustainable living нескладно, якщо поступово, одну за одною, вводити корисні звички у своє повсякденне життя.

Інші історії у межах проєкту ви знайдете тут.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: