Cпецпроекти

Як мода може бути соціально відповідальною: історія бренда FROLOV

Стиль
Текст: bit.ua

Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує восьму історію Action: Sustainable Fashion. Ця історія присвячена українським брендам одягу, які реалізовують ініціативи у сфері свідомої моди та відповідального споживання.

Дизайнер та засновник бренда Іван Фролов завжди наголошував – він створює моду не лише заради одягу. У моді має бути виклик, здатний змінювати уявлення людей про ті чи ті теми.

За словами дизайнера, бренд FROLOV – про інтелігентність і провокацію. Іван переконаний – сьогодні немає нічого більш інтелігентного та сексуального, ніж відповідальність, етичність, стійкість та вдумливість.

Ідея сталости FROLOV базується на трьох китах: slowfashion, соціальна відповідальність та етичність.

Соціальна відповідальність

Унікальність бренду полягає в тому, що FROLOV порушує важливі для суспільства теми, ініціюючи соціальні та благодійні проєкти.  FROLOV активно підтримує KyivPride, організацію HeForShe, фонд допомоги медикам SpanBond. Також створює благодійні ювелірні колекції разом із брендом SOVA та фондом 100% LIFE, частину прибутку від продажу яких спрямовують на закупівлю швидких тестів на ВІЛ.

Slowfashion

FROLOV був стійким від першої колекції, створеної у 2010 році. Тоді з’явилися і перші трансформери, конструкція яких давала змогу за допомогою різних елементів перетворювати певну модель на нову позачасову річ ідеальної якости.

Навіть вечірні луки FROLOV не створені «на один вихід». Сукні можуть ставати maxi, midi чи навіть фраком, брюки легко перетворюються на шорти, пальта – на жакети, а білизну можна надягати задом наперед.

Бренд створює колекції, які залишаються актуальними доволі тривалий час.

Етичне виробництво

Команда продовжує вдосконалювати раціональний підхід до використання ресурсів та контролює етичність усіх виробничих процесів. Бренд не відшиває марно купу семплів нульового розміру заради показу, а також не має величезних стоків одягу.

FROLOV переробляє майже всі надлишки виробництва, використовуючи надалі у своїй роботі текстильні фрагменти розміром понад 5 см. Раз на місяць працівники передають залишки тканини дитячим будинкам для виготовлення іграшок та одягу. Дрібні текстильні залишки використовують для машинної вишивки та аплікацій.

Одяг FROLOV продається в екокоробках, які потім можна зручно використовувати просто вдома.

Інші історії проєкту ви знайдете тут.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: