Cпецпроекти

Що, як зміни – у нас самих? Ролик #ВідкритіНібиВперше, який закохає вас у життя


Що, як прямо зараз підійти і обійняти найближчу людину?

Або хоча б надіслати їй повідомлення зі словами кохання? Прямо в цю секунду.

Що, як завжди залишатися відкритими, не приховувати правди і відчувати життя кожною клітиною?

Якщо припинити зважати на дрібниці, перестати думати про погане, усміхатися перехожим і полюбити маленькі радощі життя – приготування вечері, прогулянка, вечір із родиною та навіть свої незграбні танці?

За останні кілька місяців наше життя змінилося. Не будемо гарячково оцінювати, на краще чи на гірше, головне – те, що ці зміни реально відбулися і вплинуть на наше майбутнє.

Саме змінам відомий британський поет-декламатор George The Poet присвятив свій маніфест і оприлюднив його у межах кампанії з Кока-Кола.

Мета кампанії #ВідкритіНібиВперше (#openlikeneverbefore) – створити нове соціальне поле, в якому люди зможуть відкрито розповідати про зміну різних аспектів свого життя на краще.

Читайте текст маніфесту та дивіться ролик, після якого хочеться ставати кращим і не забувати цінувати моменти.

Стоп. Чекайте.

Хто сказав, що треба повертатися до норми? Повертатися до будь-чого?
Чи буде нормальне таким, як ми звикли?

Може, діяти інакше – наш новий виклик?
Що, як ці зміни у нас самих?
Що, як наш вибір – бути відкритими?

Я скажу – більше не вважатиму, що робота моя не важлива,
не нарікатиму, що у вчителя довга відпустка,
а школа нудна і навчання безглузде.

Що, як без навушників я буду краще чути?
Що, як блиск твоїх очей я не схочу забути?
Що, як я просто всміхнуся і не мандрівку, а мить цінувати навчуся,
і навіть моя нова страва, моя музика змінить багато,

і хай як незвично мені танцювати,
для тебе я зможу ритму віддатись.

Що, як я не буду чужинцем у власній вітальні,
і спогад тяжкий стане добрим навчанням,

щоб від негативу тримати соціальну дистанцію
і з гумором дати волю твоїй фантазії.

Я ж буду милим за будь-якої оказії!

А що, як я буду мріяти не озираючись,
і поруч буду, як друга шукаєш ти?

Що, як я любитиму свою шкіру, волосся і тіло щодня
(навіть у понеділок)
і слова триматимусь свого?

Мій голос лунатиме знову і знову.

Не казатиму, що в місті забагато туристів.
Як жінка, вестиму вперед.

Я заведу велику родину
і без вагань любитиму кожну дитину.

Я стоятиму поруч і казатиму: так!
Так!
Так!

І не забуду ніколи, що разом ми сила,
у серці я буду цей спогад носити.

Ми це зробили.
Зуміли цей шторм пережити.
І будемо разом як ніколи відкриті.

Зуміли цей шторм пережити

Ініціативи кампанії #ВідкритіНібиВперше спрямовані на підтримку готелів, кафе та ресторанів, які зараз відновлюють свій бізнес. В Україні ці ініціативи  передбачають допомогу креативними рішеннями, освітній курс у партнерстві з EdEra, оптимістичні та натхненні відеоісторії партнерів зі сфери HoReCa, що живуть у «новій нормі».

Камран Іскандаров
генеральний менеджер Кока-Кола Україна
Кампанія #ВідкритіНібиВперше – про те, що поняття норми змінилося, і наше завдання – адаптуватися до нових умов, щоб робити світ кращим. Це основна причина того, чому, наприклад, зараз ми спрямовуємо нашу підтримку саме місцевим готелям, кафе та ресторанам. Ресторани – це частина нашого життя, ми – соціальні істоти, нам хочеться зустрічатися, бачитися з друзями, і ресторани – це те місце, яке нас об’єднує. І зараз вони повертаються, хоча всі ми усвідомлюємо, що нова реальність буде іншою.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: