Спецпроєкти

Освіжи музику з Tic Tac® :

оновлюємо відомі треки
Згадуємо хіти, які стали відомими завдяки каверам на них,
та розбираємось, як добре ви знаєте сучасну музику.
Sunny, yesterday my life was filled with ra-a-ain.
Ви також проспівали ці слова?
Так починається пісня «Sunny» – один з найвідоміших хітів легендарних Boney M. Записана ще у 1976 році, вона вмить стала популярною й досі лунає на вечірках у стилі диско.

Насправді ж «Sunny» написали за 13 років до того, як вона набула шаленої популярності. Автор пісні – музикант зі штату Теннессі (США) Боббі Хебб. Композицію переспівали безліч зірок, та справжнім хітом «Sunny» стала у виконанні Boney M.
Таких прикладів – безліч. Драйвова «I Love Rock and Roll» від Брітні Спірс, душевна «I Will Always Love You» від Вітні Х'юстон, хардкорна «Gangsta's Paradise» від Куліо, найпечальніша у світі «Hurt» від Джонні Кеша – все це кавер-версії пісень, які раніше нікому не були відомі.
Як і навіщо освіжати хіти
Тренд на кавери існував завжди. Однак якщо в умовних 60-х музиканти керувалися логікою «навіщо вигадувати своє, якщо можна переспівати перевірені шлягери», то зараз все змінилося.

Сьогодні кавери – це крутий спосіб осучаснити стару музику і дати нове життя трекам, які стали класикою. Саме це зробили Tic Tac® спільно зі Spotify for brands. Вони об'єднали музикантів з різних країн і жанрів – в результаті вийшли незвичайні колаборації і свіжі версії популярних композицій.
Головний трек – дует MONATIKа і Лайми Вайкуле. Артисти об'єднали свої хіти «Упали в любовь и ударились в танцы» та «Я вышла на Пикадилли» і отримали спільний трек «УВЛИУВТ на улице Пикадилли».
«Коли до мене звернулися з пропозицією освіжити якусь пісню, у мене відразу в голові промайнула думка зробити мешап з видатною Лаймою. Тим паче це було за кілька місяців потому, після виступу на "Рандеву" та нашого з Лаймою особистого знайомства, – розповідає MONATIK. – Я радий, що вона погодилася. Наші пісні зазвучали як одна – і це дуже круто!»
Разом MONATIK і Лайма Вайкуле випустили кліп-мюзикл. Режисером виступила Таню Муіньо — кліпмейкерка, яка працювала над кліпами MONATIK, знімала ролики для Кеті Перрі та ROSALÍA.

У музично-танцювальному перформансі взяли участь артистки MONATIK Corporation: Lida Lee і NINO. Їм вдалося відтворити легендарні музичні стилі образів Лайми. Серед найвідоміших — знаменитий костюм у дусі Чарлі Чапліна для пісні «Чарлі», а ще образ і танцювальні рухи з оригінальних відео «На вулиці Пікаділлі».
В основі сюжету — фірмова для відео робіт MONATIK танцювальна естетика. Під час роботи над кліпом музиканти не змогли зустрітися особисто через обмеження на перельоти, але це не завадило їм зробити сильне шоу.
Ідею освіжити знайомі хіти також підтримали Alina Pash, Tesla Boy, Еріка Лундмоен, Sirotkin, СБПЧ і Thomas Mraz. Для музикантів проєкт став можливістю по-новому поглянути на звучання пісень, які з роками не втратили актуальності.
Так з'явився плейлист «Освіжи музику з Tic Tac®» на Spotify, де попбалади про кохання перетворилися в ліричний R'n'B, естрадний хіт – у сінті-поп, добрий регі – на справжній стадіонний гімн, а класика радянського хіп-хопу знаходить нове життя у треці яскравої Alina Pash.
«Ми всі любимо і знаємо Tic Tac ще з 90-х. Відтоді бренд змінювався і розвивався, але завжди зберігав свою унікальність і свіжість. Цього ми чекаємо і від улюблених пісень і артистів – створювати нове, не зраджуючи собі», – повідомляє бренд-команда Tic Tac®.
Тепер дізнаємося, як добре ти знаєшся на сучасній музиці.
Tic Tac® дарує круті музичні гаджети!
Слухай плейліст на Spotify та вигравай запас tic tac® для себе і своїх друзів та один із суперпризів — безпровідні навушники, одну з двох моделей акустичних систем або універсальну мобільну батарею для телефону.

Щоб взяти участь в акції, потрібно:
1. Бути підписаним на офіційну сторінку @tictac_ukraine в інстаграмі.

2. Розповісти у коментарях під акційним постом про свій улюблений стиль у музиці, улюблений смак tic tac® та позначити трьох друзів.

3. І не забудьте відкрити свій профіль для вільного перегляду.



Переможців Tic Tac® обере 28 жовтня. Акція триває з 30 вересня 2020 року по 27 жовтня 2020 року на офіційних сторінках TicTac® Ukraine у Facebook та в Instagram.