Cпецпроєкти
5 професій, які можна опанувати за декілька місяців
SEO-СПЕЦІАЛІСТ ЧИ КОПІРАЙТЕР:
Якщо робота перестала приносити задоволення, не потрібно панікувати, хапатися за серце чи давати їй сто тисяч мільйонів шансів. Сьогодні є безліч курсів, завдяки яким можна всього за декілька місяців отримати нову спеціальність. І це все без сесій, непотрібних предметів і занять о восьмій ранку. Разом із брендом побутової техніки Haier ми вибрали 5 таких професій.
SMM-спеціаліст
SMM-спеціаліст — це не тільки про милі постики та атмосферні світлини. Це про аналітику та вміння стратегічно мислити. SMM-менеджер не просто розважає народ, даючи йому меми та бажаючи гарного дня, він працює над популяризацією бренду або окремої людини в соціальних мережах. Його обов'язки — це створення контенту, ведення статистики, аналіз конкурентів, робота над лояльністю до бренду тощо.

Досвідчений SMM-менеджер знає, як працювати із сервісами аналітики та графічними редакторами, пише так, що його хочеться читати, має в запасі безліч ідей та розуміє, як просувати бренд у мережі. А ще він стресостійкий, креативний і вміє спілкуватися з авдиторією.
Середня заробітна плата фахівця з маркетингу в соцмережах в Україні становить 14 500 гривень, у Києві — 16 тис. грн. Зрозуміло, що чим більший досвід, тим «потужніші» скіли й, відповідно, вища зарплата.
Сьогодні є багато ресурсів, де можна за короткий термін отримати безліч корисної інформації, попрактикуватися та врешті стати есемемником. Наприклад, у Bazilik school вас навчать розробляти social media стратегію, працювати з лідерами думок, розкажуть про специфіку соцмереж і навчать правильно реагувати на негатив — усе це за два місяці.


В академії професійного розвитку imba також можна пройти курс із соушел медіамаркетингу. Майбутнім студентам пропонують максимально широке охоплення тематик SMM, багато практики та декілька форматів навчання. Повний курс SMM + таргетинг проводить також Свободная. У програмі навчання
— 23 онлайн-семінари та 33 години практики.
Загалом навчання триває 7 тижнів.
Hubspot пропонує безплатний експрес-курс, який також не буде зайвим для есемемників.
Експерти розкажуть про рекламу на Facebook, навчать працювати з потенційною авдиторією та поділяться секретами розроблення стратегії.
Корисні книги для SMM-спеціалістів:
«Брендинг за 60 хвилин»
«SMM: ефективне просування в соцмережах»
«SMM handbook»
«Феномен Instagram 2.0.
Усі нові фішки»
«Жорсткий SMM»
1
2
3
4
5
SEO-спеціаліст
Ще одна диджитал-професія, на опанування якої не потрібно витрачати сто мільйонів років навчання, — це SEO-спеціаліст. Він оптимізує сайти під пошукові запити для просування. Завдання SEO-фахівця — збирати семантичне ядро сайту (ключові слова), працювати з посиланнями, аналізувати конкурентів, створювати стратегії просування тощо.

Спеціаліст з оптимізації сайтів знає, як працювати з Google Analytics, ставити ТЗ копірайтерам, нарощувати посилальну масу. Він постійно стежить за змінами в алгоритмах роботи пошукових систем та активно впроваджує ці зміни у свої проєкти.
Сфера SEO дуже популярна, адже бізнесам потрібне просування, і відповідно, продажі. Плюс до всього, це поле, де є можливості кар'єрного росту. Середня зарплата в Україні — 15 тисяч гривень.
В Києві SEO-спеціаліст може отримувати 30 тисяч гривень і більше.
Усе залежить від навичок.
Вивчити основи оптимізації сайтів можна на освітній платформі SEOpractic. У програмі курсу — 5 індивідуальних занять та домашні завдання, а після — сертифікат. З учнем поділяться авторськими методами просування сайтів, розкажуть про різновиди посилань, навчать працювати з різними сервісами залучення клієнтів тощо.

Онлайн-університет Skillbox також пропонує курси.
Тут навчання може тривати 5 місяців. За цей час ви навчитеся проводити технічний аудит сайтів, працювати з контентом, вести якісний трафік на сайт та оцінювати SEO-ефективність.
Для самостійного навчання підійде «Школа SEO», де можна пройти курс, що складається з 19 уроків. Не зайвими також будуть YouTube-канали SEOSHMEO та Devaka.
Корисні книги для СЕОшників:
«Оптимізація та просування сайтів в пошукових системах»
«Вступ до інформаційного пошуку»
«SEO монстр»
«SEO — мистецтво розкрутки сайтів»
2
3
1
4
Таргетолог
Таргетолог — це людина, в обов'язки якої входить налаштування реклами в соцмережах на цільову авдиторію. Робоче місце таргетолога — це «Рекламний
кабінет», який розташований усередині соціальних мереж.

Хард скіли для таргетолога — аналіз і сегментація цільової авдиторії, робота з парсерами та системами аналітики, володіння основними інструментами на кшталт Facebook Ads та розуміння диджитал-ринку. Серед софт скілів — комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, самостійність і вміння правильно розподіляти час.
Різниця між таргетологом та есемемником полягає в тому, що перший налаштовує більш складну рекламу, а пул його обов'язків менш різноманітний. Він не пише постів, а вибудовує стратегію та відповідає за тактику просування компанії. У середньому український таргетолог отримує 14 500 гривень.
Щоб здобути цю професію, багато часу не знадобиться, а працювати потім можна з будь-якої точки світу. Курси з таргетингу пропонує Udemy. У програмі навчання — фішки та шаблони успішного запуску реклами у Facebook та Instagram, оптимізація витрат на рекламу, секрети економії, способи обходу банів у Facebook та багато іншого.

Опанувати нову професію можна також в онлайн-школі Republic. За шість тижнів вас навчать створювати авдиторію ретаргетингу у Facebook, працювати з плейсментами для різних цілей, будувати маркетингову воронку тощо.
International Marketing Business Academy пропонує три формати навчання: стандарт, інтенсив та онлайн. Навчання передбачає 40 годин теорії та практики, 10 модулів і 12 домашніх завдань. Безплатні уроки з таргетингу можна знайти на сайті Mytarget.

Є різні рівні: початковий, базовий і просунутий. Корисним також буде YouTube-канал Володимира Черкасова WowTarget. У своїх коротких відео спікер розповідає про те, чим таргетолог відрізняється від інтернет-маркетолога, скільки часу потрібно, щоб повністю опанувати таргетингову рекламу та як зробити авдиторію активною.
Корисні книги для таргетологів:
2
«Інтернет-маркетинг та digital-стратегії. Принципи ефективного використання»
«Маркетинг у соціальних мережах»
3
1
«Таргетована реклама в соціальних мережах: точно в яблучко»
У цьому випадку підійдуть Haier Laptop N4000 та Haier Laptops N3350 з діагоналями дисплеїв 15,6 та 14,1 дюйма. Haier Laptop N4000 має Full HD розширення 1920х1080, завдяки чому користувач може насолоджуватися більш детальним і реалістичним зображенням. А швидке завантаження Windows дозволяє підготувати лептоп до роботи за лічені секунди.
Обидва пристрої працюють на базі процесорів Intel Celeron. Ноутбуки мають антибліковий дисплей з матовим покриттям, що забезпечує комфортну роботу без утоми для очей.

Моделі працюють безшумно, заряду батареї вистачає надовго, тому можна спокійно працювати, ні про що не турбуючись. Крім цього, лептопи можуть похизуватися стильним дизайном, вони зручні у використанні, а компактні розміри Haier Laptops N3350 дозволять комфортно працювати в будь-якому місці. На задній кришці пристроїв є доступ до 2.5 "SATA слоту для встановлення додаткового SSD або HDD. Завдяки цьому можна оновити девайс буквально за секунди.
Будь-яка диджитал-професія, зокрема й професія таргетолога, потребує якісної техніки, яка витримає й довгочасові проєкти,
і дедлайни, що палають вогнем.
Копірайтер
Копірайтер — це фахівець із написання текстів, пов'язаних із рекламою або PR. Він пише для того, щоб підвищити лояльність авдиторії до бренду, створити його позитивний образ та, врешті-решт, продати. Є тисяча та один напрям копірайтингу. Починаючи від креативної ніші, де райтер придумує нейми, слогани та маніфести, та закінчуючи SEO-копірайтингом, куди входять написання статей та оптимізація їх під вимоги пошукових мереж.

Копірайтер має бути стовідсотково грамотним спеціалістом. Це просто must have. Також до обов'язкових вимог належать широкий кругозір, начитаність, багатий словниковий запас, вміння швидко знаходити й аналізувати інформацію та швидко друкувати. Копірайтер може працювати віддалено, а ще він постійно розвивається, адже перш ніж писати, треба розібратися в темі.


За свою роботу фахівець із написання текстів у середньому може отримувати 12 500 гривень на місяць (статистика по всій країні). У Києві зарплата копірайтера становить близько 15 тисяч гривень.
Професія копірайтера нині в топі, тому знайти курси, що підходять саме вам, буде нескладно. В онлайн-школі Projector за два місяці навчання можна прокачати свої райтерські скіли, дізнатися про атрибути бренду
та його tone of voice, опанувати нові прийоми слоганотворіння тощо. Навчання триває два місяці, викладачі — Стаська Падалка та Андрій Міщенко, у кінці курсу — захист дипломної роботи перед реальним клієнтом.

У Kyiv Academy of Media Arts навчання складається із 16 тижнів онлайн та офлайн-лекцій, практичних занять
і чотирьох тижнів на підготовку власного портфоліо. Куратор курсу — креативний директор агентства McCANN KYIV Євген Камінський.
Школа «Риба» пропонує всім, хто любить писати й хоче опанувати нову професію, пройти курс з копірайтингу, сторітелінгу та контент-маркетингу для бізнесу. Програма складається з 25 онлайн-семінарів, лекцій і майстер-класів. Студенти навчаться розповідати історію брендів, писати рекламні тексти, створювати крутий контент і навіть налаштовувати таргетингову рекламу.

Онлайн-курси з копірайтингу в рекламі є в onoffline school SKVOT. Тут вас навчать генерувати ідеї, шукати інсайти та перетворювати їх у комунікацію. Обіцяють фідбек від викладача та багато практики.

Для самоосвіти підійде онлайн-бібліотека Projector, де є 250+ лекцій про креатив, маркетинг, рекламу, копірайтинг тощо. Також не зайвим буде на дозвіллі підписатися на YouTube-канал копірайтера Дмитра Кота.
Корисні книги для копірайтерів:
«Текст-пекс-шмекс. Магія переконливих текстів»
2
«Сторітелінг для очей, вух і серця»
3
«В очікуванні копірайтера»
4
5
«Нейрокопірайтинг»
6
«Автор, ножиці, папір»
7
«Копірайтинг. Як не з'їсти собаку»
1
«Пиши, скорочуй»
Інтернет-маркетолог
Інтернет-маркетолог уміє популяризувати бренд в інтернеті, знає всі бізнес-інструменти для просування та розуміється на принципах класичного маркетингу. Він збирає та аналізує інформацію, стежить за вебаналітикою, розуміє, як створюються сайти та працюють рекламні канали.

Хороший інтернет-маркетолог уміє працювати з Excel і HTML, знає, що таке Google Analytics та як її використовувати, а ще він знайомий із принципами SEO. Серед софт скілів — уміння аналітично мислити та переконувати, здатність адаптуватися та працювати в режимі мультизадачности.
Нині інтернет-маркетинг — це популярна сфера, що постійно розвивається. Вона дає нові виклики та можливості для творчої реалізації. У Києві спеціалісти цієї галузі отримують в середньому 22 тис. гривень на місяць, загалом по Україні зарплата становить 18 тисяч грн.
Курси з digital-маркетингу є на сайті Beetroot Academy. Тут на вас чекають 15 годин відеоуроків, 72 години практики та 6 годин кар'єрного консультування. У програмі — основи маркетингу, стратегічний маркетинг та основні канали роботи.

Визначати авдиторію бренду, розробляти диджитал-стратегію, працювати з Google Analytics та Google Ads, а також розбиратися в SEO, PPC і таргетингу вас навчать у DAN.IT. Якщо добре пошукати, можна знайти й безплатні курси з інтернет-маркетингу. Початковий рівень, 26 модулів і 40 годин — те, що треба для старту.

Вивчивши базові поняття, розібравшись з основними напрямами роботи та попрактикувавшись, можна піти далі — на курс «Директор із маркетингу» від Laba. Програма складається з 23 відеолекцій і двох воркшопів.
Якщо ви давно хотіли щось змінити, ось вам знак згори. Навіщо терпіти те, що не подобається, рахуючи секунди до перерви та дні до відпустки, коли можна швидко та легко навчитися нового, того, що буде приносити реальне задоволення? А з ноутбуками Haier Laptop N4000 та Haier Laptops N3350 навчатися та працювати буде комфортно та легко.
Опанувати професію за декілька місяців, економлячи час і нерви, — чому б і ні?
Фірмові магазини:
Також можно придбати online тут
Київ, вул. Хрещатик, 29, други поверх магазину Цитрус
Київ, вул. Берковецька, 6Д, ТРЦ «Lavina Mall»
Одеса, пров. Віце-Адмірала Жукова, 17/19, другий поверх магазину Цитрус