Спецпроєкти
На правах реклами.
18+ VELO містить нікотин та викликає залежність.
Тільки для повнолітніх осіб, які споживають нікотин.
На правах реклами.
18+ VELO містить нікотин та викликає залежність.
Тільки для повнолітніх осіб, які споживають нікотин.
Міксуй!

Щорічно наприкінці липня маленьке бельгійське містечко Бом на декілька днів перетворюється на світову столицю електронної музики. Сотні тисяч людей зі всього світу з'їжджаються в парк-Де-Шорр, щоб відвідати фестиваль Tomorrowland. Для нього будують сцени, декорації яких нагадують пейзажі з фантастичних романів та кінофільмів. На 22 сценах виступали найкращі діджеї світу: Tiësto, Carl Cox, Paul van Dyk, Moby, David Guetta та багато інших.

Цьогоріч Tomorrowland відбувся онлайн. Організатори фестивалю використовували сучасні технології для того, щоб зробити досвід відвідувачів безпечним та максимально реалістичним.

За підтримки бренду нікотинових паучів VELO розповімо про те, як розвивалася електронна музика та чому вона змогла звучати на масштабних фестивалях, наприклад, на Tomorrowland.

Як народилася та розвивалася електронна сцена?

Електронна музика давно охоплює академічні й популярні напрямки. Завдяки використанню технічних засобів вона має експериментальний та інноваційний потенціал.

Історія електронної музики розпочинається наприкінці XIX століття з появою першого електроакустичного інструмента – телармоніуму. Звукова хвиля певної частоти в ньому створена за допомогою 145 спеціальних динамо-машин. А відтворювали її гучномовці та динаміки телефонів (оскільки послухати її могли абоненти завдяки підписці).

Попри свій монструозний вигляд та важкість у використанні, телармоніум захопив серця виконавців та розум винахідників, які почали думати, як можна найреалістичніше відтворити «живі» інструменти.

Довкола електронної музики, яка тільки починала зароджуватися, формувалася своя ідеологія. У 1913 році футурист Луїджі Руссоло опублікував свій маніфест
«Мистецтво шуму», а вже наступного року в Мілані відбувся перший шумовий концерт.

Двадцяті роки ХХ ст. принесли величезну кількість примітивних електронних інструментів і дали початок експериментам зі звуком.

Незвичні поєднання музичних творів, які дозволяли створити нечувані досі композиції, стали особливо популярними з розвитком хіп-хопу й дабу у США у 70-х. Тоді з'являються й перші рейви, які часто відбувалися в покинутих будівлях або серед полів за містом. Було щось у цьому первісне, таке, що нагадувало екстатичні танці наших предків ще в часи племінних союзів. У такий спосіб люди відчували єднання, яке дозволяло жити й насолоджуватися атмосферою повсюдної дружби.

Відтоді музика ставала дедалі ритмічнішою та швидшою, ніби підлаштовувалася до того загального настрою, який панував в епоху розквіту рейвів. З динаміків лунали техно, хаус, джангл, драм-н-бейс, біг-біт тощо.

перший у світі електромузичний інструмент
Телармоніум.
електронний музичний інструмент, на якому грають не торкаючись його поверхні.
Терменвокс.

Саме тому у 1920-му радянський винахідник Лев Термен презентував свій терменвокс. Інструмент використовували для виконання класичних, естрадних і джазових творів, та більшість пам'ятає його звучання завдяки класичним науково-фантастичним фільмам.

Кардинально ситуація змінюється у 50-х роках, коли з'являються перші синтезатори та комп'ютери для відтворення звуку. Саме таким став RCA Mark II Sound Synthesizer, який розробили в Центрі електронної музики Колумбія-Прінстон. Він приваблював модернових музикантів, які бажали знайти унікальне звучання, якого ще не чув світ.

Окрім того, у 60-х починає працювати радіофонічна майстерня BBC, яка робить найцікавіші саундтреки для фільмів і серіалів тих часів. Композиторка Делія Дербішир стає легендою електронної музики, створивши саундтрек для «Доктора Хто». Вона була й першою діджейкою, оскільки вдало нарізала та міксувала архівні аудіозаписи BBC.

У сучасному світі електронна музика давно вийшла за межі академічного кола. Вона стала елементом нашого повсякдення, ніби відображаючи світ нестримного науково-технічного прогресу.

Сучасні композитори все більше акцентують свою увагу на мелодійній складовій. Вони частіше намагаються експериментувати з жанрами, звуками й інструментами. Водночас бажають зберегти та передати ту первісну енергію, яка відгукувалася в серцях первісних людей.

Електронна музика на вершинах Олімпу

Фестивалі електронної музики збирають щороку сотні тисяч відвідувачів, а на їхніх сценах виступають найкращі діджеї та продюсери світу.

Бренд нікотинових паучів VELO розділяє прагнення Tomorrowland поєднувати технології та мистецтво. Саме тому VELO є цьогорічним спонсором Tomorrowland. Стильні паучі розроблені для того, аби вживання нікотину відбувалося без неприємного запаху й у будь-якому зручному для вас місці. Навіть під час масштабних вечірок.
18+ VELO містить нікотин та викликає залежність.
Тільки для повнолітніх осіб, які споживають нікотин.

Одним із таких є Tomorrowland, сцени якого є величезними арт-інсталяціями: витвори сучасного мистецтва поєднано з технологічною електронною музикою.

Історія фестивалю електронної музики Tomorrowland розпочинається у 2005 році. Зазвичай його проводять у місті Бом (Бельгія), але також його можна відвідати у США, Бразилії, взимку у Франції та в диджитал-форматі.

У першому заході, який тривав усього один день, взяли участь M.I.K.E., Armin van Buuren, Cor Fijneman, Yves Deruyter, Technoboy та інші.

Третього року фестиваль вирішили проводити два дні, а з 2011 року – три дні. Незмінною особливістю Tomorrowland залишається масштаб. Наприклад, у 2008 році вперше взяло участь 100 артистів з усього світу.

Tomorrowland стрімко розвивається

Tomorrowland – місце, де поєднано технології та магію

Усі сцени на фестивалі є доволі різноманітними як в музичному, так і в дизайнерському плані. Вони об'єднані певною тематикою: фентезійні та фантастичні світи, футуристичні міста, стімпанк тощо. Сцени мають відображати назву фестивалю – територію майбутнього.

Всі охочі можуть придбати пакети послуг, у які входить не тільки прохід на фестиваль, а й проживання в наметовому містечку DreamVille. Є пакети у форматі «все включено» для покупців, яким не потрібно піклуватися про жодні організаційні питання.

Загалом територія Tomorrowland – окреме місто зі своєю інфраструктурою й навіть валютою. Вхід на фестиваль і всі придбання на його території можна здійснити за допомогою спеціальних браслетів, які надсилають заздалегідь власникам квитків.

Але емоції, які залишаються після, варті набагато більшого.

На сцені побували такі виконавці як Avicii, Tiësto, Carl Cox, Paul van Dyk, Moby, David Guetta та інші. Відтоді кількість відвідувачів почала невпинно зростати. Порівняйте: якщо у 2009 фестиваль привернув увагу 90 тис. осіб, то у 2012 послухати більш ніж 400 діджеїв приїхало 185 тис. осіб із 75 країн світу. Не дивно, що у 2013 році всі квитки продали приблизно за 35 хвилин.

«Новий цифровий досвід не схожий на те, що ви коли-небудь бачили. Вони (організатори фестивалю – прим. ред.) поставили планку так високо й продовжують впроваджувати інновації з живою музикою. Це дивовижно – цьогоріч навіть у Katy Perry є знімальний майданчик у Tomorrowland. Коли нам показали візуалізацію того, який це матиме вигляд, я був вражений. Tomorrowland – це місце, де поєднано технології та магію».

Завдяки Tomorrowland літній настрій та круті емоції надовго залишаться з вами.

Цьогоріч Tomorrowland Around the World («Навколо світу») використав всі можливості цифрових технологій, щоб зробити фестиваль безпечним під час пандемії COVID-19, але водночас зберегти ту енергію та атмосферу, які подобаються людям.

Кожен, хто придбав квиток, мав нагоду насолодитися фестивалем самостійно або з друзями та родиною за допомогою ПК, планшета, мобільного телефона тощо. У гостей також була можливість придбати ліцензію на трансляцію фестивалю, якщо вашу локальну вечірку Tomorrowland Around the World («Навколо світу») відвідає понад 50 осіб.

Артисти виступали на чарівному острові Папіліньєм. На більш ніж семи сценах можна було побачити й послухати Alan Walker, Vini Vici, Adam Beyer, HI-LO та інших.

Steve Aoki, учасник Tomorrowland 2020, розповів виданню EDM, чому навіть у віртуальному форматі цей фестиваль залишається одним із найкращих:

Tomorrowland
стрімко розвивається

Вартість одноденного квитка становить 105,5 євро, а квитків на вихідні – 249 євро. Якщо ви бронюєте туристичний пакет (разом із квитком / проживанням на вихідні / транспортом), ціна буде залежати від вибраних опцій

Багато виконавців мріють взяти участь у Tomorrowland, оскільки там виступають тільки найкращі. Але, щоб досягти вершин, треба постійно жити музикою та постійно практикуватися.

Саме тому разом із VELO ми пропонуємо вам спробувати себе в ролі діджея.
Міксуйте власні треки на віртуальному пульті, а головне – не бійтеся експериментувати.

Зробіть запис екрану свого міксу на пульті. Публікуйте це відео у сторіс з тегами bit.ua та velo_pouches_ua.

Електронна музика – це безперервне прагнення здобути новий досвід. Саме завдяки пошукам нового відомі діджеї захоплюють музичні чарти та потрапляють на Tomorrowland. Можливо одним із них станете саме ви.

Бренд нікотинових паучів VELO також був частиною цього неймовірного свята музики та креативу – глядачі мали змогу відкрити для себе віртуальний клуб Elixir, де топові діджеї грали свої унікальні сети.
Нікотинові паучі VELO створені саме для тих, хто прагне здобути новий досвід вживання нікотину. Паучі забезпечать тривале нікотинове насичення без тютюну та неприємного запаху. До складу VELO входять мікрокристалічна целюлоза, нікотин, вода, ароматизатори та підсолоджувачі.

Паучі компактні та прості у використанні: розмісти пауч між верхньою губою та яснами. Ти можеш вибирати різноманітні смаки та міцність, використовувати паучі де завгодно й коли завгодно – на фестивалі, у барі чи в салоні літака, попри обмеження та без дискомфорту для оточення.
18+ VELO МІСТИТЬ НІКОТИН ТА ВИКЛИКАЄ ЗАЛЕЖНІСТЬ.
ТІЛЬКИ ДЛЯ ПОВНОЛІТНІХ ОСІБ, ЯКІ СПОЖИВАЮТЬ НІКОТИН.