Спецпроєкти
Les Twins
від вуличних фестивалів до танцювальних батлів
Стріт-культура в Україні:
Культура існує не тільки у стінах оперних залів, у галереях та музеях. Стрітденсери, вуличні музиканти, завсідники open-air-фестивалів – усі вони створюють та підтримують нове мистецтво, яке давно вже вийшло за межі приміщень.

Як розвивається вулична культура в Україні, розповідаємо разом з брендом Hennessy. Сьогодні Hennessy з'являється всюди, де креативність сприяє розвитку міської культури. Місія бренду – об'єднати талановитих людей, налагодити зв'язок між різними світами та видами мистецтв.
В Україні проводиться безліч крутих заходів, які збирають поціновувачів сучасної музики, візуального мистецтва, вуличної їжі тощо. Оскільки 2020-ий був роком застою у фестивальному житті, цього літа і осені організатори вирішили все надолужити.

«Brave Factory – фестиваль вільної музики та мистецтва, що відбувається на території діючої фабрики, GOGOLFEST, який у 2019 році потрапив до п'ятірки найкращих фестів Європи, фестиваль українського духу Бандерштат – це тільки початок списку. Кожен захід має свій лайнап, розважальну програму та свої особливості.
Так, наприклад, BeZVIZ вважається крос-культурним фестивалем, який щорічно збирає тисячі прихильників на Монастирському острові, що на Дніпропетровщині. «Файне місто» проводять на території тернопільського іподрому, а участь в ньому беруть як українські музиканти, так і закордонні.

Respublika Fest проходить у Кам'янець-Подільському. Його організатори намагаються бути відкритими до всіх фестивальників, тому цього року виступи музикантів перекладалися жестовою мовою. Zaxidfest проходить з 2009 року на Львівщині. Цього року там виступали «Океан Ельзи», 5'nizza, THE HARDKISS, Rocky Leon та багато інших артистів.
Фестивалі – мастхев будь-якої урбаністичної культури. Почілити під Latexfauna чи в унісон з артистами проскандувати пісню всіх гуртожитків «Вахтьорам», спробувати том-ям, послухати вірші та побачити незвичайні арт-об'єкти – щоб там не було, а в Україні вміють робити фестивалі. І мова тут не тільки про Atlas Weekend.
Фестивалі
7 днів — понад 600 тисяч людей
Atlas Weekend цього року побив власний рекорд за кількістю гостей
Неможливо уявити вуличну культуру без танців. Подекуди навіть дивно опинитися в центрі міста та не побачити знайомі обличчя, качі, степи та батмани. Вуличні танці — це такий собі мікс різних стилів. Це імпровізація, де немає правил. Тут можна побачити елементи електро, контемпу, брейдансу, хаусу тощо.

В основі вуличних танців — хіп-хоп, який є танцем свободи та протесту проти будь-якої нерівності. Хіп-хоп, як і хаус, поєднує в собі диско, брейкінг, степ, джаз та мамбо. Брейкданс є частиною хіп-хоп культури та включає в себе безліч елементів таких як падіння, обертання, завмирання тощо.
Танці
Вуличні танці настільки популярні, що з них навіть проводять змагання. Декілька років тому в Україні вперше відбулася подібна подія. Відбіркові тури розпочалися з Одеси та продовжилися в Києві, Харкові та Дніпрі. У кожному місці організатори вибирали 16 танцівників різних вуличних стилів. Фіналісти боролися за звання переможця, який представляв нашу країну на Світовому фіналі в Парижі.

Стрітденсери часто є самоучками. Взяти до прикладу відомий французський дует Les Twins. В підлітковому віці Лоран та Ларрі Буржуа викликали фурор, танцюючи на Єлисейських Полях. Танцівники дуже швидко здобули популярність, особливо, коли стали фіналістами телевізійного шоу Incroyable Talent. Сьогодні під їхнім відео з виступом World of Dance в Сан-Дієго понад 50 мільйонів переглядів.
Щоб поєднати мистецтво, енергію та дух новаторства, дует Les Twins зробив колаборацію з брендом Hennessy, який з'являється всюди, де креативність сприяє розвитку міської культури. Результатом співпраці стала лімітована серія Hennessy Very Special by Les Twins під слоганом Move Out Loud.
Натхненні брендом Hennessy, Лоран та Ларрі виконали танець вільного стилю, зняли його на відео та показали з оригінальним синглом. Також в партнерстві з маркою брати створили капсульну колекцію вуличного одягу, яка вийде на ринок у листопаді 2021 року.
Hennessy вважається напоєм креативної молоді, він обєднує талановитих людей, налагоджуючи зв'язок між різними світами та видами мистецтв. Співпраця з вуличними танцівниками стала ще однією подією в скарбничку творчих реалізацій бренду.

Так само як Будинок Hennessy у створенні коньяку, Les Twins – новатори у світі танцю, які не відступають від традицій своєї майстерності.

Адже, як і будь-який прояв творчості, коньяк Hennessy – про унікальність, традиції та майстерність.
Обидва мистецтва – і вуличні танці, і виготовлення напою – мають спільні риси: вони вимагають терпіння, точних рухів, ідеального часу, та безмежної енергії.
Більше про саму колаборацію розказали самі танцівники
Les Twins: Hennessy вивчали нашу творчість і, власне, ініціатива робити колаборацію належить їм. Вони сказали, що наша енергія і наш запал не схожий ні на що з того, що компанія робила раніше.
- Як виникла ідея зробити колаборацію з Hennessy?
Les Twins: Ми говоримо про прихильників бренду Hennessy, а вони – дещо більше, ніж просто аудиторія чи просто споживачі. Йдеться не лише про коньяк чи алкоголь загалом. Це такий собі спосіб розважити поціновувачів міцного напою. Ми для них – можливість стати ближчими до світу музики та моди.

Ми хочемо подарувати поціновувачам напою красиву картинку, поєднуючи мистецтво і Hennessy. Les Twins – це про велику роботу і про наше захоплення своєю роботою, ми в цьому дуже схожі з Hennessy і тим, як вони підходять до створення напоїв.
- Як ця колаборація вплине на вашу аудиторію?
Les Twins: Ми цінуємо той особливий смак і запах, який мають алкогольні напої. Це справді особливий вид мистецтва. Ми не затяті споживачі, але якщо вже вживаємо, то це має бути тільки Hennessy.
- Що для вас означає культура алкогольних напоїв?
Les Twins: Знаєте, для нас це цілком природно. Бути відомими, бути дуже особливими – це те про що Les Twins. Ми звикли до цього, це як наше друге ім'я. Ти багато працюєш, і раптом (вау!) Hennessy пропонує тобі колаборацію. І ти думаєш: це круто, і ми справді заслуговуємо на це!
- Що означає бути very special для Les Twins?
Також в Україні влаштовують забіги, участь в який беруть найвитриваліші. Для бігунів проводять Kyiv Nova poshta Half Marathon, Avantazh Half Marathon (Харків), Kyiv Euro Marathon, Tavria V Odesa Half Marathon, Wizz Air Kyiv Marathon тощо.

Любителі поганяти на велосипедах теж не пасуть задніх. Наприклад, цього року проходять заходи в межах Аматорського Кубку України з ХСО (класичні перегони). П'ять етапів відбулося в різних містах країни, заключний — в Києві. Марафони відбувалися в Одесі, Ірпені та на Херсонщині.

Спорт буває не тільки в тренажерному залі, на біговій доріжці під пісні Ріанни. Фізичні вправи open air – теж частина вуличної культури. Старий добрий воркаут, велоперегони, паркур та скейтерство – це все про вуличний спорт, який, до речі, активно розвивається.

Час від часу в різних містах України з'являються нові майданчики для занять, а спортивні бренди всіляко підтримують такі ініціативи. Так, наприклад, минулого року PUMA облаштував у Києві новий баскетбольний корт. Майданчик зробили в стилі стріт-арту із зображеннями всесвітньо відомих споруд на кшталт Батьківщини-матері та Статуї Свободи.
Спорт
Скейтбординг також активно розвивається. Наприклад, у Києві пройшов видовищний Дабл Тріпл Summer Fest. В ньому взяли участь спортсмени зі скейбордингу та ВМХ (велосипедного мотокросу). Всього було близько двохсот учасників не тільки з України, а й з інших країн.
Раніше вважалося, що графіті з'являють в неблагонадійних районах, проте зараз зображення можуть спокійно собі існувати в місцях для дозвілля, і це буде ок. Перші подібні малюнки почали з'являтися ще в 20-30 роках минулого століття в Нью-Йорку. Їх створювали члени вуличних банд. Цей напрям сподобався молоді, яка за допомогою графіті почала висловлювала своє ставлення до соціально-політичних проблем.

Окремо варто виділити мурали, які існують уже майже повсюди. В Києві навіть є тенденція до муралізації. Серед найвідоміших — «Дівчина у вишиванці». Цей мурал вважається одним з найбільших в Європі — 53-метровий малюнок прикрашає стіну дома 36-Б на бульварі Лесі Українки. Над його створенням працював протягом 12 днів австралійський художник Гвідо ван Хелтен.
Графіті та мурали
Графіті вже давно стало чи не найпершим синонімом, який спадає на думку, коли йдеться про стріт-культуру. Де графіті, там андеграунд, протест та анархія. Для декого подібне мистецтво асоціюється з вандалізмом, для інших – це спосіб комунікації та частина культурного коду тих, хто народився в 90-х роках.
Українські настінні малюнки високо оцінили навіть за межами країни. Так, наприклад, 2017 року видання I Support Street Art додало до списку найкращих світових вуличних витворів мистецтва три наші мурали: «Розум, тіло і душа», «Дикі пантери» та мурал Маріуша Варaса. Два малюнки знаходяться в Києві (Верхній Вал, 44 та вул. Архітектора Вербицького, 7А) і один в Харкові (Плеханівська, 98).
Стріт-культура в Україні розвивається дуже стрімко. І мова тут йде не лише про танцювальні батли біля метро та графіті на стінах будівель. Наприклад, нещодавно розпочав роботу найбільший урбан-парк України в Києві на ВДНГ. У парку представлені: скейт-парк, стритфутбольний, стритбольний, стритденс та івент, стритворкаут та паркур-споти.

Також у нас доволі часто проводяться заходи на підтримку вуличних артистів та урбаністичного мистецтва загалом.
Команда Street Culture та Urban Reform із 2016 року створюють екосистему для розвитку динамічного простору вуличної культури.

Вони формують креативне ком'юніті та інфраструктуру для активного відпочинку й вуличного спорту в містах.

Музика, танці, графіті, фестивалі та спорт – кожна з цих сфер має своїх представників та поціновувачів – тих, хто й творить нову культуру сьогодення.
Hennessy Very Special – це смак, що залишається незмінним впродовж 150 років. Унаслідок співпраці із сучасними креаторами з'явилася нова лімітована лінійка Hennessy VS by Les twins, присвячена мистецтву руху, а саме хіп-хоп дуету Les twins, найвідомішим близнюкам у світі танців Лорану і Ларрі Буржуа. Лімітована серія Hennessy VS by Les Twins, у якій змінився дизайн етикетки, але смак коньяку залишився класичним. Hennessy Very Special – це напій, що не виходить із моди вже декілька століть.
Лінійка доступна для замовлення в мережі магазинів Good Wine. Кількість напоїв лімітованої серії обмежена.
Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 🧐