«1000 Back». Нова кампанія від adidas Originals, яка вшановує культові класичні моделі
У квітні 2024 року adidas Originals представляє кампанію, яка продовжує досліджувати культурну спадщину бренду, віддаючи шану спільнотам, які носили Gazelle, Samba та Handball Spezial впродовж багатьох років та роблять це сьогодні.
Кампанія висвітлює три знакові моделі кросівок футбольної культури:
- Samba,
- Gazelle,
- Handball Spezial.
Моделі розробляли для різних видів спорту: від повсякденних тренувань до футболу та гандболу. Від моменту створення Samba, Gazelle та Handball Spezial стали перевіреною класикою та продовжують впливати на різні регіони, культуру та напрямки.
У межах кампанії вийшов відеоролик, над яким працювали відомий режисер Вінсент Хейкок та професійний скейтбордист і член команди adidas Skate Team Карлайл Ейкенс. Відео зняте одним дублем і показує життя через історію тисячі унікальних людей. Головний герой ролика прямує вулицею, висвітлюючи людей, спільноти, ідентичності та субкультури, які зробили «Трилисник» власним брендом.
Також кампанія містить серію фотографій, що віддає данину поваги безлічі людей та особистостей, які носять ці кросівки сьогодні. Кожен з цих людей стилізує це взуття по-своєму, пишучи нову історію цих знакових силуетів.

Це все ти
«Це здатність залишатися тим, ким ти є для себе, незважаючи на те, які двері відчиняються, крізь них проходять або які перед тобою. Це здатність бути собою через речі, які ти робиш, через пережитий досвід і через людей, яких ти можеш надихнути»Окрім фільму та фотографій кампанії, adidas Originals має намір відсвяткувати дух своїх класичних кросівок та людей, які надають їм нового значення сьогодні, за допомогою спеціальної цифрової платформи, що демонструє контент, створений користувачами.
Платформа об’єднала історії відомих співаків, акторів, продюсерів, футболістів, тренерів та простих прихильників adidas Originals. Серед зіркових облич кампанії – Девід Бекхем, Дженна Ортега та Зінедін Зідан.
Шанувальників цих моделей кросівок запрошують ділитися своїми образами з хештегами #Samba, #Gazelle та #Spezial.
Нова ітерація кампанії adidas Originals «1000 Back» розпочалась 28 березня. Асортимент adidas Originals доступний в офлайн-магазинах та на сайті.
