Cпецпроекти

Новые имена: киевский электронный проект Electrolla


105

электролла

Случайно попав на подпольный сет этих ребят, наш редактор Лена Сатарова танцевала так долго и отчаянно, что хозяевам площадки хитростью пришлось выманивать ее на улицу, чтобы наконец закрыться. Подробно о проекте и секретах музыкальной магии Лена расспросила идеолога Electroll’ы Игоря Ищука.

https://soundcloud.com/electrolla

Віддаючи мене малого до музичної школи, батьки запитали, на якому інструменті я хотів би грати. Я відповів – саксофон. У підсумку, вступив на відділення скрипки…

Після пошуків і експериментів зрозумів, що  найповніше реалізувати свої амбіції можу саме в електронній музиці. В ній для мене необмежений простір для творчості, адже створювати музику можна будь-де, навіть просто лежачи в ліжку. Ноутбук став моїм головним музичним інструментом.

Коли пишу, бачу візуальний образ, який хочеться передати звуком.

Найбільше на мене вплинула музика І.С. Баха, The Doors, The Prodigy, Infected Mashroom, Bonobo, а віднедавна цікавлюсь творчим підходом Ніколаса Яара (Nicolas Jaar). Люблю новоорлеанський та ефіопський джаз, етнічну і народну музику. Захоплює багатогранність розвитку британської музики та точність звуку берлінського техно.

Ноутбук став моїм головним музичним інструментом.

Electrolla як проект з’явився ще в 2010 році,. У нас тоді був один виступ в клубі “Lenin”, де ми грали перед Санкт-Петербурзькою групою “Проодукты 24”.
Та через різне бачення музики ми швидко перестали працювати разом.

Найпродуктивнішим часом став 2013 рік. Ми з моїм другом Віктором Кондратовим, барабанщиком групи “Stoned Jesus”, влаштовували багатогодинні домашні електронні джеми. Наш перший спільний повноцінний виступ відбувся у вересні минулого року на одній із ангарних сцен “Гоголь fest”.


Музика або подобається, або – ні, в якому стилі вона створена – то вже другорядне. Але якщо потрібно окреслити стилі, в яких працює Electrolla, то це: electronic, downtempo, trip-hop, tech, house.

Музика – це, по суті, все, що у мене є, і часто єдине, що мене робить щасливим. Думаю, саме це і заворожує публіку.

Під час виступу ми завжди залишаємо простір для імпровізації. Наприклад, за місяць до презентації кліпу ми з Віктором жодного разу не змогли прорепетирувати разом (він мав щільний концертний графік і тур Європою). Звичайно, він знав основні треки, але не знав структури і лайвових композицій. Вітя встиг аж на початок виступу і просто влився, доповнюючи треки живим грувом.

Музика – це об’ємне мистецтво, яке може передавати образи, стан, емоції, настрій, ідею без жодного слова. А може нести і руйнівну дію. Звичайно, музику можна піднесено порівнювати з магією чи наркотиком, та мені здається, що це занадто просте ототожнення.

В Україні електроніка набирає все більше обертів і якості, та й окрім електроніки нова українська музика мене інколи дуже вражає. Багато чого робиться просто вдома чи в гаражі, але це цікаво слухати. Щоправда, у наших музикантів існує проблема із донесенням творчості до своєї аудиторії.

Багато чого цікавого в музичному плані пробиться просто вдома чи в гаражі. Але донести свою творчість до потрібної аудиторії нашим музикантам проблематично.

В Україні існує доволі якісна поп-електроніка: Манекен, Hardkiss, Tape Flakes. Люди хочуть бачити своїх героїв, приходити на вечірку/концерт і розуміти, що на сцені  їх співвітчизник, який навалює класну музику.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: