Cпецпроекти

8 способів здаватись розумником (у соцмережах)


0 585 0

Коли Енді Воргол говорив про те, що кожна людина має право на 15 хвилин слави, він, безумовно, мав на увазі (і передбачав) улюблені усіма соцмережі. Для багатьох з нас вони замінили робочий нетворкінг, стали майданчиком для самореалізації та творчості, пошуків рідної (і далі за списком).

Ми вирішили скласти інструкцію і запропонувати кілька ідей – як, майже не докладаючи зусиль, зробити з себе розумника з критичним мисленням. І, водночас, дати своєму фейсбуку нове життя, збираючи лайкоси просто так, на пустому місці.

Будьте в авангарді масових подій

Все, що необхідно для передбачення майбутнього колективного психозу – це календар міських подій. Тихенько заходьте на якесь місцеве лайфстайл-видання. У розділі анонсів чи у текстах «куди піти цього тижня» вивчіть, на що спромоглися промоутери та організатори вашого міста. Потім палість з вогняної рушниці усі їх нікчемні ініціативи, а особливо прискіпливо пройдіться по тим простолюдинам, які підуть на новий гастроярмарок або ж великий музичний фестиваль – і будуть постити звідти дуже багато сторіз. Більш абсурдне і менш аргументоване обурення – більше підтримки від тих, хто ліниво лайкає коменти.

Локальні акули пера (журналісти і копірайтери) давно не отримували прочуханів

Без вас тут не обійтись – тема вічна, справа благородна. Можете сміливо виривати з контексту шматок статті (або опису події у Фейсбуці, куди вас запросив горе SMM-ник/ця). І притягнути проблему за вуха у дусі: «столична журналістика/копірайтинг як завше на висоті». Вас зрозуміють без зайвих слів, залишиться тільки рахувати лайки, які поллються як та манна небесна.

Нещадно розкривайте залаштунки

У цьому світі нічого не відбувається просто так. Чесних та чистих по своїй суті ініціатив більше не залишилось. У будь-який інформпривід, який потрапив вам під гарячу руку, дуже легко засумніватись. А особливо у тих, які маркуються як «перемога» та мають значну підтримку громадськості. Шукайте у всьому подвійне дно, чийсь (можливо навіть не конкретної особи) піар. Не обов’язоково щось конкретизовувати чи наводити факти, досить висловити емоцію людини, що «сумнівається» – ваші коментатори зроблять усю чорну роботу за вас. У якісь Канаді легалізували марихуану? Опублікували матеріал про Україну у закордонному виданні? Українська рекламна агенція перемогла у Каннах? Вперед!

Скаржтесь на поганий сервіс (навіть якщо на те немає причин)

У людини, що вирішила пірнути у гастрономічну культуру нового типу, неприємностей на шлях вистачає завжди. Про кавові пригоди у столиці давно ходять міфи та легенди (і розриваються агресією треди у Фейсбуці), хтось готує несмачні бургери (які ще й розтікаються!), хтось неввічливий зі своїми відвідувачами… Замість того, щоб на місці владнати усі конфронтації та делікатні ситуації, набагато краще зробити про це пост – та тегнути усіх, до кого дотягнеться пам’ять та ваш рівень креативності – від директора закладу/мережі до мера міста. І не забудьте гастрокритиків. Навіть якщо об’єкт вашого невдоволення – невелика деталь інтер’єру, яка не впливає ні на що, це однозначно заслуговує на окрему публікацію.

Урбаністика – наше все

Забудовники знахабніли, міська влада – цирк на дроті, автомобілісти злетіли з усіх котушок і паркуються як мудаки навмисно, щоб потрапити в об’єктив вашого смартфону. Про зовнішню рекламу й говорити уже нічого: абияк розміщені вивіски пронизується серце болем (ще більше – якщо зафотошопити банер у тло старого міста). Без ваших актуальних постів на цю тему місто зовсім скоро уже не належатиме своїм жителям (хоч може так і є, але припиняти боротьбу і збирати обурені лайки не варто).

«Ми усі під контролем Великого Брата»

Ще один вічний (та простий у реалізації кейс). Досить просто зробити скріншот контекстної реклами (яка лізе з усіх дірок) та запостити щось у дусі «Вчора ходив/ла у магаз без телефону (!), а сьогодні реклама цієї мережі у мене у сторіз! За нами стежать!» Що, Ассанж і Сноуден робили усе дарма? Потрібно продовжувати їх справу, хоча б у Фейсбуці. А ще не забути дорікнути усім, хто проходить ідіотські тести «Що тут написано українською латинкою?» та «Які сонцезахисні окуляри тобі потрібні (цього літа)?».

Наш YouTube-канал
Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: