Cпецпроекти

Світові модні компанії підписали fashion-пакт: чому він так важливий?


0 142 0

На саміті G7 в Парижі 32 світові модні та текстильні компанії підписали Fashion Pact G7 для боротьби зі зміною клімату, проблемою забруднення Світового океану, та підтримання біологічного різноманіття. Мета пакту – досягти повної екологічної нейтральності до 2050 року. Серед fashion – компаній є такі гіганти як Adidas, Nike, Puma, Burberry, Chanel, H&M Group і Ralph Lauren.

Пакт підготував генеральний директор Kering (група, яка володіє Saint Laurent, Alexander McQueen)  Франсуа-Анрі Піно за дорученням президента Франції Еммануеля Макрона. Документ зобов’язує компанії зменшити негативний вплив їхньої діяльності на довкілля.

Відомо, що fashion індустрія негативно впливає на екологічний стан, адже при виробництві одягу виділяються мільярди тонн парникових газів, а вирощування бавовни, фарбування тканин забруднюють воду токсичними хімікатами.

За правилами пакту компанії відмовляться від використання одноразових пластикових предметів до 2030 року та зобов’язуються елімінувати мікропластик, який утворюється при пранні синтетичних речей – зокрема, за допомогою переходу на альтернативні матеріали, які не виділяють його. До того ж, компанії повинні перейти на відновлювані джерела енергії – це дозволить значно скоротити викиди парникових газів.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Звідки береться фетфобія і як її позбутися
740 0 0
ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Тест. Какую одежду прошлого стоит добавить в гардероб?
7931 0 1

Наша Facebook-страница
Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: