Спецпроєкти

Світові модні компанії підписали fashion-пакт: чому він так важливий?


На саміті G7 в Парижі 32 світові модні та текстильні компанії підписали Fashion Pact G7 для боротьби зі зміною клімату, проблемою забруднення Світового океану, та підтримання біологічного різноманіття. Мета пакту – досягти повної екологічної нейтральності до 2050 року. Серед fashion – компаній є такі гіганти як Adidas, Nike, Puma, Burberry, Chanel, H&M Group і Ralph Lauren.

Пакт підготував генеральний директор Kering (група, яка володіє Saint Laurent, Alexander McQueen)  Франсуа-Анрі Піно за дорученням президента Франції Еммануеля Макрона. Документ зобов’язує компанії зменшити негативний вплив їхньої діяльності на довкілля.

Відомо, що fashion індустрія негативно впливає на екологічний стан, адже при виробництві одягу виділяються мільярди тонн парникових газів, а вирощування бавовни, фарбування тканин забруднюють воду токсичними хімікатами.

За правилами пакту компанії відмовляться від використання одноразових пластикових предметів до 2030 року та зобов’язуються елімінувати мікропластик, який утворюється при пранні синтетичних речей – зокрема, за допомогою переходу на альтернативні матеріали, які не виділяють його. До того ж, компанії повинні перейти на відновлювані джерела енергії – це дозволить значно скоротити викиди парникових газів.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь