Спецпроєкти

Компетентні працівники та гідні працедавці. Як працює платформа Lobby X

Lobby X – це рекрутингова платформа, яка з’явилася навесні 2015. Саме тоді, незадовго після Революції Гідності, активно реформувалися державні інституції, створювалися громадські організації, розпочалася нова хвиля розвитку прогресивного бізнесу. 

Будь-яка структура – це насамперед люди. І кожна зі структур тоді потребувала кваліфікованих, спроможних кадрів. Ніхто не ставив під сумнів існування таких людей в Україні. Проте не було налаштованої системи їх пошуку. 

Саме тому у березні 2015 року громадський активіст Владислав Грезєв вирішив створити майданчик, який би поєднував компетентних працівників та гідних працедавців. Так з’явився Lobby X. 

Основна діяльність платформи та її особливості

Lobby X – це і платформа з працевлаштування, і водночас рекрутингова агенція. Вакансії публікуються на всіх майданчиках (сайт, соцмережі та партнерська мережа), а також працівників шукають та відбирають рекрутери платформи.  Проектні менеджери працюють з нетворкерами різних індустрій, внутрішньою базою тощо. 

Найбільший акцент як у соціального підприємства – це працевлаштування в дієвих НГО, ефективних командах реформаторів та незалежних медіа. 

Головний принцип та водночас те, що вирізняє платформу з-поміж інших, – це співпраця винятково із доброчесними роботодавцями. Засновникам платформи важлива безпека і довіра людей, яких вони працевлаштовують. 

Ми все проектуємо на нашу країну і віримо, що справді сильну, спроможну державу творять сильні, спроможні і найголовніше – порядні громадяни. Через держінституції, ГОшки, незалежні медіа чи прогресивний бізнес. І навпаки, корумпована чи зашкварена організація ніколи не принесе нічого доброго ні своїм працівникам, ні тим більше країні.

Роботодавці незалежно від сфери проходять своєрідний «тест на добропорядність», і на його основі приймається рішення щодо подальшої співпраці. 

Місія проекту — працевлаштування людей задля прогресу України.

Цільова аудиторія:  Роботодавці – ефективні команди реформаторів, дієві громадські організації, прогресивний бізнес та незалежні медіа. Потенційні працівники: прогресивні, мотивовані, ціннісні, та компетентні люди. 

Lobby X у цифрах 

Щоденно публікується від 2 до 4 вакансій. Щонайменше за тиждень виходить 14 вакансій.  За день приходить ~50 подач від аплікантів. Багато залежить від самої вакансії: наскільки вона «гаряча», хто роботодавець, кого шукають. Одна з «рекордних» вакансій за подачами на неї – асистент Міністра до МОЗ. За тиждень надійшло 89 заявок. 

Кожна вакансія без рекламних інструментів набирає охоплень на більше ніж 10 000 переглядів. 

Наразі ядро команди – це 5 людей в Київському офісі, 2 людини, які розвивають компанію у Варшаві, та більше 10 фріланс-рекрутерів.

Про найуспішніші і найпопулярніші вакансії

Єдиного секрету точно не існує. Проте значно впливають бренд працедавця, суть обов’язків і завдань та можливість ефективно впливати на процес та результат.

Наприклад, нещодавно на вакансії Державної митної служби України – новоствореного органу, який очолив Максим Нефьодов, був справжній “бум” подач: комунікаційники, прес-секретарі, координатори. Вочевидь, не в останню чергу через репутацію Максима як ефективного реформатора, – люди вірять у спроможність системних змін на митниці та хочуть долучитись до чогось величного.

Креативний опис вакансії теж може додати їй балів. Один із найяскравіших описів, які ми отримували, – опис обов’язків менеджера/ки комунікацій до ЕкоДії. Ось шматочок з нього:

 

  • розумієте, який в анонсі написати заголовок, щоб на прес-конференцію приїхало все телебачення Києва
  • вмієте писати тексти для соцмереж, які лайкають більше, ніж котиків
  • запускаєте фб-реклами як бог(-іня), а не лише по географії та віку
  • усвідомлюєте, що круглим столом не завжди закохаєш журналістів, а вуличним перфомансом – завжди
  • не червонієте, коли кажете на касі у Сільпо “у мене з собою еко-торбинка”
  • підтримуєте енергоефективність, бо це сексуально
  • користуєтеся громадським транспортом, бо це екологічно

Цитата: Ще один приклад – вакансія рекрутера (якого ми, до речі, активно шукаємо).

Основні обов‘язки:

  • оперативний пошук тих, кого важко знайти, легко втратити та неможливо забути
  • розвиток стосунків (в різних профільних середовищах)
  • регулярні спід-дейтінги з великою кількістю людей (мова про співбесіди)
  • співучасть у клієнтському брифуванні

Обов’язкові вимоги:

  • наявність серйозної життєвої мудрості
  • величезна кількість соціальних контактів буде перевагою
  • проникливість – ви можете розкусити людину, зловити на нещирості
  • успішний досвід гри в мафію буде перевагою
  • гарне уявлення як влаштовано світ: в контексті роботодавців на ринку праці України та різних посад – хто є хто і що має значення

Як зробити так, щоби тебе точно обрали

Тут все просто – лаконічне та грамотне CV. 

Звичайно, можна згадати і про креатив. Але він має бути доречним. CV в рекламну агенцію та в якесь із міністерств, швидше за все, відрізнятимуться, навіть якщо це одна посада. Аплікант має розуміти, куди подається, відчувати, як у цьому конкретному випадку правильно представити себе.

Бувають дуже креативні CV: за оформленням чи наповненням. В одному із таких кандидат, серед рівня володіння мовами, вказав і рівень володіння суржиком. Якщо на посаду, яку подавався цей аплікант, потрібне почуття гумору, то в такому випадку це однозначний плюс.  

Найнезвичайніша опублікована вакансія

У нас доволі звичні для людей вакансії, зокрема через те, що ми пильнуємо, аби люди розуміли, що це за вакансія з першого разу :) Проте траплялися і нестандартні у своєму формулюванні.

Наприклад,  Асистент-кіборг до Food vs Marketing. Чому кіборг? Через особливо ретельні вимоги до людини :) Або – Менеджер з промоції читання до Українського інституту книги. Це точно нетипова вакансія. І її назва якнайкраще відповідає суті роботи і завданням, які людина виконуватиме в новоствореній інституції.

Найкурйозніший випадок за всю історію існування

На днях нам замість CV прислали результати аналізів, не будемо вдаватися в деталі, чого. Тож будьте пильними, коли пишете листи та вкладаєте туди файли. Особливо якщо вони містять вашу приватну і чутливу інформацію ;)

Основні канали комунікації Lobby X:

Cайт
Facebook
Telegram
Twitter
підписатися на розсилку

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь