Компетентні працівники та гідні працедавці. Як працює платформа Lobby X
Lobby X – це рекрутингова платформа, яка з’явилася навесні 2015. Саме тоді, незадовго після Революції Гідності, активно реформувалися державні інституції, створювалися громадські організації, розпочалася нова хвиля розвитку прогресивного бізнесу.
Будь-яка структура – це насамперед люди. І кожна зі структур тоді потребувала кваліфікованих, спроможних кадрів. Ніхто не ставив під сумнів існування таких людей в Україні. Проте не було налаштованої системи їх пошуку.
Саме тому у березні 2015 року громадський активіст Владислав Грезєв вирішив створити майданчик, який би поєднував компетентних працівників та гідних працедавців. Так з’явився Lobby X.
Основна діяльність платформи та її особливості
Lobby X – це і платформа з працевлаштування, і водночас рекрутингова агенція. Вакансії публікуються на всіх майданчиках (сайт, соцмережі та партнерська мережа), а також працівників шукають та відбирають рекрутери платформи. Проектні менеджери працюють з нетворкерами різних індустрій, внутрішньою базою тощо.
Найбільший акцент як у соціального підприємства – це працевлаштування в дієвих НГО, ефективних командах реформаторів та незалежних медіа.
Головний принцип та водночас те, що вирізняє платформу з-поміж інших, – це співпраця винятково із доброчесними роботодавцями. Засновникам платформи важлива безпека і довіра людей, яких вони працевлаштовують.
Ми все проектуємо на нашу країну і віримо, що справді сильну, спроможну державу творять сильні, спроможні і найголовніше – порядні громадяни. Через держінституції, ГОшки, незалежні медіа чи прогресивний бізнес. І навпаки, корумпована чи зашкварена організація ніколи не принесе нічого доброго ні своїм працівникам, ні тим більше країні.
Роботодавці незалежно від сфери проходять своєрідний «тест на добропорядність», і на його основі приймається рішення щодо подальшої співпраці.
Місія проекту — працевлаштування людей задля прогресу України.
Цільова аудиторія: Роботодавці – ефективні команди реформаторів, дієві громадські організації, прогресивний бізнес та незалежні медіа. Потенційні працівники: прогресивні, мотивовані, ціннісні, та компетентні люди.
Lobby X у цифрах
Щоденно публікується від 2 до 4 вакансій. Щонайменше за тиждень виходить 14 вакансій. За день приходить ~50 подач від аплікантів. Багато залежить від самої вакансії: наскільки вона «гаряча», хто роботодавець, кого шукають. Одна з «рекордних» вакансій за подачами на неї – асистент Міністра до МОЗ. За тиждень надійшло 89 заявок.
Кожна вакансія без рекламних інструментів набирає охоплень на більше ніж 10 000 переглядів.
Наразі ядро команди – це 5 людей в Київському офісі, 2 людини, які розвивають компанію у Варшаві, та більше 10 фріланс-рекрутерів.
Про найуспішніші і найпопулярніші вакансії
Єдиного секрету точно не існує. Проте значно впливають бренд працедавця, суть обов’язків і завдань та можливість ефективно впливати на процес та результат.
Наприклад, нещодавно на вакансії Державної митної служби України – новоствореного органу, який очолив Максим Нефьодов, був справжній “бум” подач: комунікаційники, прес-секретарі, координатори. Вочевидь, не в останню чергу через репутацію Максима як ефективного реформатора, – люди вірять у спроможність системних змін на митниці та хочуть долучитись до чогось величного.
Креативний опис вакансії теж може додати їй балів. Один із найяскравіших описів, які ми отримували, – опис обов’язків менеджера/ки комунікацій до ЕкоДії. Ось шматочок з нього:
- розумієте, який в анонсі написати заголовок, щоб на прес-конференцію приїхало все телебачення Києва
- вмієте писати тексти для соцмереж, які лайкають більше, ніж котиків
- запускаєте фб-реклами як бог(-іня), а не лише по географії та віку
- усвідомлюєте, що круглим столом не завжди закохаєш журналістів, а вуличним перфомансом – завжди
- не червонієте, коли кажете на касі у Сільпо “у мене з собою еко-торбинка”
- підтримуєте енергоефективність, бо це сексуально
- користуєтеся громадським транспортом, бо це екологічно
Цитата: Ще один приклад – вакансія рекрутера (якого ми, до речі, активно шукаємо).
Основні обов‘язки:
- оперативний пошук тих, кого важко знайти, легко втратити та неможливо забути
- розвиток стосунків (в різних профільних середовищах)
- регулярні спід-дейтінги з великою кількістю людей (мова про співбесіди)
- співучасть у клієнтському брифуванні
Обов’язкові вимоги:
- наявність серйозної життєвої мудрості
- величезна кількість соціальних контактів буде перевагою
- проникливість – ви можете розкусити людину, зловити на нещирості
- успішний досвід гри в мафію буде перевагою
- гарне уявлення як влаштовано світ: в контексті роботодавців на ринку праці України та різних посад – хто є хто і що має значення
Як зробити так, щоби тебе точно обрали
Тут все просто – лаконічне та грамотне CV.
Звичайно, можна згадати і про креатив. Але він має бути доречним. CV в рекламну агенцію та в якесь із міністерств, швидше за все, відрізнятимуться, навіть якщо це одна посада. Аплікант має розуміти, куди подається, відчувати, як у цьому конкретному випадку правильно представити себе.
Бувають дуже креативні CV: за оформленням чи наповненням. В одному із таких кандидат, серед рівня володіння мовами, вказав і рівень володіння суржиком. Якщо на посаду, яку подавався цей аплікант, потрібне почуття гумору, то в такому випадку це однозначний плюс.
Найнезвичайніша опублікована вакансія
У нас доволі звичні для людей вакансії, зокрема через те, що ми пильнуємо, аби люди розуміли, що це за вакансія з першого разу :) Проте траплялися і нестандартні у своєму формулюванні.
Наприклад, Асистент-кіборг до Food vs Marketing. Чому кіборг? Через особливо ретельні вимоги до людини :) Або – Менеджер з промоції читання до Українського інституту книги. Це точно нетипова вакансія. І її назва якнайкраще відповідає суті роботи і завданням, які людина виконуватиме в новоствореній інституції.
Найкурйозніший випадок за всю історію існування
На днях нам замість CV прислали результати аналізів, не будемо вдаватися в деталі, чого. Тож будьте пильними, коли пишете листи та вкладаєте туди файли. Особливо якщо вони містять вашу приватну і чутливу інформацію ;)
Основні канали комунікації Lobby X:
Cайт
Facebook
Telegram
Twitter
підписатися на розсилку