Спецпроєкти

Чому Zara та H&M закривають свої магазини по всьому світу


Hennes & Mauritz, шведська компанія, яка володіє H&M, Monki та Weekday, та іспанська Inditex (власник Zara та Massimo Dutti) вирішили закрити більшу частину фізичних магазинів Zara і H&M по всьому світу на користь онлайн-магазинів. Цього року компанія планує закрити 250 магазинів Zara. Компанія H&M у минулому році вже закрила 140 магазинів, і переглянула свої плани щодо відкриття нових  – порівняно з минулим роком вони відкриють на 45 магазинів менше, а плани щодо подальшої «оптимізації» сітки магазинів натякають ще на подальше скорочення.

H&M обіцяє вдосконалення свого інтернет-магазину, включаючи покращену навігацію, презентацію продукції H&M та скорочення термінів доставки.

Компанії очікують, натомість, ще більше змін у сфері електронної комерції. Inditex цього року відкрили онлайн-магазини Zara в Саудівській Аравії, Об’єднаних Арабських Еміратах, Лівані, Єгипті, Марокко, Ізраїлі, Сербії та Індонезії, і планує запустити свої майданчики для своїх осінньо-зимових колекцій у Південній Африці, Катарі, Кувейті, Бахрейні, Омані, Йорданії, Колумбії, Філіппінах та Україні.

«Ми хочемо зробити свої колекції доступними для всіх наших клієнтів, де б вони не були у світі», – наголосив CEO Inditex Пабло Ісла в травні, – «навіть на тих ринках, де зараз немає наших фізичних магазинів».

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь