Cпецпроекти

Кейс Banda Agency: що таке Батьківський день і навіщо він компанії


0 1027 0

Креативна агенція Banda Agency має власну круту традицію – Батьківський день, на який щоосені запрошує рідних до себе в офіс. Там члени «Банди» показують мамам і татам, бабусям та дідусям, сестричкам і братикам, де працюють, розповідають, чим займаються, і загалом про те, що робить їх «бандитами».

Як народилася ідея

Оскільки в дорослому віці ми все менше часу проводимо з батьками та родичами, місяцями не бачимо рідних, «Банда» вирішила це виправити. Ось так два роки тому народилася по-справжньому найзворушливіша бандівська традиція – Батьківський день.

«Діло було влітку 2018-го. Як раз тоді читала книжку про компанію Google, де одним з пунктів внутрішньої культури був День сім’ї. Деталей, що це і як, там не було. Просто запам’яталася ця штука з книжки. Пам’ятаю, тоді подумала, що чергове літо проходить, а я так і не знайшла час з’їздити до батьків. Навіть трохи засумувала, але потім замислилася, а чому б нам не покликати їх до нас в гості – показати офіс, познайомити з колегами. Розповіла про цю ідею на роботі, і мене підтримали. Але були сумніви: а раптом чиїсь батьки не приїдуть або приїдуть родичі лише двох-трьох людей? Ніхто не знав, як все вийде насправді. Робити це вдруге цього року було набагато простіше. Майже всі були в курсі і вже дуже чекали Батьківського дня, а батьки прямо у ФБ переписувалися і домовлялися між собою про наступну зустріч. Новенькі співробітники теж зацікавилися і зрештою цього року до нас завітали аж 70 гостей з різних куточків країни», – розповіла про ідею Батьківського дня Лєна Крижановська, хед оф скрам в «Банді».

Як проходить Батьківський день в Банді

6 вересня вже вдруге у Банді відсвяткували Батьківський день, прийнявши понад 70 найрідніших гостей: тат і мам, бабусь та дідусів, братів та сестер й одну хрещену. Рідні мали змогу дізнатися, що таке бриф та інсайт, за що відповідає арт-директор та чим займається копірайтер, що робить дизайнер і яка роль креативного директора.

Батькам зазвичай придумують активності – цього разу за аналогією з конференцією «Некактус» креативники організували неконференцію «Не мамкай», де батькам запропонували прочитати коротенькі лекції про будь-що. Уперше читалися лекції про футбол (нестандартно!), про бджіл та стосунки між чоловіком і жінкою, як зробити пост судьби і вести сторінку в інстачі, яка може бути користь від конфліктів і ще багато різного.

Після такого насиченого дня рідним готують подаруночки – дарують брендовані сумки та стікери, влаштовують дискотеку з хітами 1980-х та пригощають святковим тортом.

 

У цей день в офісі Banda Agency зазвичай «тато у брюках зі стрілками та сорочці жваво обігрує сина-стратега у пінг-понг. Тато Паші пропонує кожному розписатися на футболці. У кутку Ілля читає книжечку своїй маленькій донечці Саші. А ейчар Едік проводить співбесіду з батьками прямо на бандівському банані».

Це чудовий приклад тімбілдінгу – подібний день раз на рік круто згуртовує команду та дозволяє усім відчути себе однією великою сім’єю.

Тож тепер Banda Agency прагне зробити це свято всеукраїнським і організовує подію, на якій розповість, як в «Банді» роблять батьківський день, і поділиться досвідом того, що потрібно, щоб «усіх зібрати і провести один з найбільш зворушливих днів у вашому житті».

«Магия родительского дня» відбудеться 21 вересня об 11:00.  Буде лекція, а потім сесія запитань відповідей. Подія буде корисною для директорів з розвитку, HR, PR-менеджерів, CSR та івент-менеджерів.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Агентство Banda працюватиме над новим іміджем Чорнобиля
213 0 0

Наш Telegram
Теги:
Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: