Спецпроєкти

Як виглядатиме ринок доставки їжі у майбутньому: генеральний менеджер Glovo в Україні про фуд-тенденції


Генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський взяв участь у конференції Future Lab X Dentsu Aegis Network Ukraine. Під час виступу Дмитро розповів про тенденції у сфері доставки їжі – що саме чекає на нас у найближчі кілька років і чому майбутнє за швидкою доставкою.

Редакція bit.ua послухала Дмитра та пропонує основні тези його виступу.

Майбутнє за шейринговою економікою

Шейрінгова економіка вже змінила світ і надалі продовжує його змінювати. Все більше і більше з’являється сервісів взаємодії: компанії на кшталт Uber пропонують послуги таксі, не маючи власного таксопарку, Airbnb пропонує квартири в оренду, хоча власники Airbnb не є власниками цих квартир, а сайти, як-от AliExpress та AliBaba, продають товари, які їм не належать, тобто просто виступають посередниками. Те ж саме стосується доставки їжі: кафе та ресторани відмовляються від власних кур’єрів, віддаючи перевагу глобальним службам доставки на кшталт Glovo та Uber Eats.

Розширення сфери доставки

Згідно з прогнозами у майбутньому кількість замовлень у доставці їжі збільшиться у 20–30 разів. Набуде популярності доставка продуктів з магазинів: не треба буде ходити на ринок, щоб купити огірки та помідори, або шукати яйця в найближчому супермаркеті – все це можна буде замовити одним дотиком у своєму смартфоні та просто чекати, поки вам доставлять під ваші двері.

Нові напрями

Крім того, у найближчому майбутньому прогнозують розвиток такого напряму, як dark kitchen, завдяки якому ти можеш «шейрити» свою їжу за допомогою служб доставки. Тобі не треба буде відкривати ресторан, якщо ти захочеш готувати та годувати своєю їжею інших людей. Ти зможеш просто готувати в себе на кухні та продавати страви за допомогою сервісу доставки. І тут ми повертаємося до пункту номер один: майбутнє за шейринговою економікою.

Пряма взаємодія з брендами

У майбутньому ланцюг «виробник – покупець» стане ще коротшим. Завдяки службам доставки з’являється можливість замовляти улюблені товари у виробника: кур’єр забирає ваше улюблене вино не в посередника (тобто з найближчого супермаркету), а безпосередньо у виробника. Для покупця це гарантія якості, а для брендів – можливість додаткової реклами. Коли людина просто хоче замовити вино, бренди як рекламу можуть пропонувати свій товар першими у списку запропонованих.

Залучати людей різних вікових категорій

Наразі сервісами доставки їжі користуються переважно міленіали, тобто ті, хто народився у період з початку 80-х до кінця 90-х ХХ століття. Ці люди люблять подорожувати, відвідувати кафе й ресторани. Вони, як правило, мешкають у великих містах та є активними користувачами соціальних мереж, зокрема Intagram і Facebook. У майбутньому сфера доставки їжі вийде за межі цього кола людей: їжу більше замовлятимуть літні люди, а також ті, в кого через велику кількість роботи банально не вистачає часу ходити по магазинах, ресторанах або готувати страви власноруч.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь