Cпецпроекти

Місто на хвилі: Миколаїв отримав новий брендинг на честь 230-річчя


0 155 0

Платформа для розвитку Миколаєва «МрійДій» зробила подарунок містянам на 230-ту річницю Миколаєва – новий брендинг для міста. Презентація брендбука відбулася 9 вересня, повідомили на Facebook-сторінці Миколаївської міської ради.

Слоган «Місто на хвилі» обрали через розташування міста, яке буквально стоїть на воді. Дизайнери створили знак із двох вітрил, які схожі на букву М. Логотипом міста стали білосніжні вітрила, які надимає вітер. Фірмовим кольором став блакитний – колір води, додатковим – рожевий, колір сходу і заходу сонця над водою. Дизайн розробила івано-франківська студія графічного дизайну Brendari. Є версія англійською мовою, де слоган міста звучить як City on the wave.  У створенні шрифту брав участь дизайнер Кирило Ткачов.

 

За словами керівника громадської організації «МрійДій» Максима Бревди, ідея подарувати місту новий бренд виникла півроку тому. «Це бренд для просування та популяризації нашого міста. Має бути єдиний гарний стиль. Ми прагнемо, щоб наша молодь розуміла, що живе в цьому місті і несе часточку рідного міста в собі. Власні бренди вже зробили багато великих міст: Львів, Одеса, Харків, Івано-Франківськ, Київ та інші. Сьогодні ми презентуємо результати тримісячної роботи в Миколаєві компанії Brendari (Івано-Франківськ)», – зазначив Максим Бревда.

Дизайнери підготували чимало зразків брендового мерчу: футболки, чашки, ручки, кепки, бавовняні екологічні торбинки.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Сервіс Glovo запрацював у Миколаєві
267 0 12

Теги:
Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: