Як отримати 300К фоловерів у Instagram. 5 порад Євгена Клопотенка
Ектор Хіменес-Браво, Дмитро Борисов, Єлізавета та Тетяна Глінські розповіли гостям, як побудувати особистий бренд і чому діджитал вирішує успішність бізнесу. Спікером також став Євген Клопотенко — шеф-кухар, гастроблогер, співзасновник ресторану «Сто років тому вперед», телеведучий і переможець проєкту «МастерШеф». Він дав п’ять важливих порад тим, хто хоче мати інстаакаунт із крутим контентом та 300К+ підписниками. Ми все сумлінно законспектували та ділимося з вами.
Вчора до мого ресторану завітала знімальна група National Geographic. Я був здивований, бо не запрошував їх — це не в моєму стилі. Проте я впевнений на 100%, що вони дізналися про мій заклад завдяки тому, що він має розкручений акаунт в Instagram. Отже, якісний діджитал-маркетинг допомагає стати популярним органічно.
*
Людям цікаво, як людина живе, якою є поза своєю роботою. Навіть якщо ви трошки не в собі, поводьтеся природно, демонструйте це фоловерам.
*
Треба тримати баланс: показувати у соцмережах і особисте життя, і свій бізнес, про який хочеш розповісти широкому загалу. Приміром, я пощу сторіз за схемою «життя-життя-життя-приготування ноги косулі-життя-життя-життя-я смажу кавун на грилі». Але я ніколи не кажу щось на кшталт «Мій ресторан найкращий, а ще ми оновили меню». Це нікого не цікавить.
*
Як придумати новий і геніальний контент? Дуже просто: берете щось старе і змішуєте з новим, незвичайним елементом. Приміром, саме так я вигадав свою страву, в якій поєднав кільку… з яловичиною. Те ж саме правило працює зі створенням будь-чого, в тому числі контенту для соцмереж.
*
Безпосередність і простота — ось, що цінується у блогерах. Повчання, серйозність та зацикленість на «правильності» відлякують людей.
Після Клопотенка інсайдами та секретами поділилися й інші спікери. Гості почули мантру на успіх від Дмитра Запорожця, правила селф-брендінгу сестер Глінських та дискусію між Дмитром Борисовим, Вадимом Бортником і Олександром Мусатовим про факапи (так, навіть ці гастросенсеї їх мають!).