Спецпроєкти

Глінтвейн замість морозива. Кафе «Умка» змінило формат


Кафе з морозивом «Умка» на Подолі змінило формат: у холодну пору року заклад працюватиме як глінтвейня. Цими вихідними на фасаді вже навіть змінили вивіску: відтепер двоповерхове кафе називатиметься M.U.G.

Редакторка розділу «Їжа» Маша Сердюк поспілкувалася з власником мережі «Умка» В’ячеславом Шестаковським (нагадаємо, зараз у Києві працює два повноцінних заклади з подібною вивіскою — на Подолі та в районі Майдану) і дізналася, навіщо треба було міняти формат кафе на Подолі та як загалом ідуть справи з торгівлею морозивом взимку.

Що відбувається з «Умкою» на Подолі?

Насправді все добре. Це просто ми вирішили трохи поекспериментувати, тому почали роботу у форматі «2 в 1» і пропонуємо тепер на Подолі як морозиво, так і глінтвейн.

Тобто морозиво нікуди не зникло? Його все ще можна купити в M.U.G.?

Так, звісно. Цими вихідними, коли ми міняли вивіску на фасаді, люди, які приходили за морозивом, дуже дивувалися та питали, чому закрили «Умку». І ми щоразу відповідали: ні, не закрили. Просто тепер взимку на Подолі ми працюватимемо в оновленому форматі. А от на Хрещатику ми закрилися. Два роки ми працювали у приміщенні магазину «Всі Свої», де влітку продавали морозиво, а взимку — глінтвейн.

А це вже цікаво. Що сталося?

У нас просто закінчився договір оренди, і вони вирішили його не продовжувати. Хоча це дивно, ми були дуже популярними на цій локації. Багато хто казав, що ми варимо найкращий глінтвейн у місті і мені було це надзвичайно приємно чути. Проте «Всі Свої» вирішили продавати власний глінтвейн — той самий, який вони зазвичай продають на своїх заходах. Наскільки я розумію, це буде просто глінтвейн, без якогось бренду. Проте це вже їхня справа — вони орендодавці, тому їм усі карти в руки.

Тому, зважаючи на те, що ми залишилися без місця на Хрещатику, ми почали шукати нову локацію під наш глінтвейн. А потім подумали: навіщо шукати щось нове, якщо в нас вже є готове місце на Подолі? Так і з’явився новий формат глінтвейні на Хорива.

І чим тепер пригощатимеш на Подолі?

У меню буде кілька видів глінтвейну. Класичний, звісна річ, а крім нього, вже є смородиновий та гранатовий глінтвейни — тобто те, що було на Хрещатику, залишається в меню. Варимо глінтвейни за нашою класичною рецептурою: з живого вина, ніяких порошків або готових сумішей із магазину. Тільки справжнє натуральне вино, в яке ми додаємо спеції та свіжі фрукти, — жодних соків або смакових замінників. Ніякої хімії, лише натуральні продукти.

Крім того, коли завершимо процес отримання ліцензії, у меню також плануємо додати ег-ног — гарячий напій з яйцем (традиційний солодкий алкогольний напій на основі сирих курячих яєць та молока, дуже популярний у США, Канаді та Європі, — Ред.). Ще в меню буде дуже смачний пряний пунш на ромі з гарбузом і батерпанч — гарячий напій на основі вершкового масла.

А їжа якась під гарячий алкоголь буде?

Будуть закуски, якісь десерти і батончики. Ще ми іноді привозимо домашній пиріг. Але кухні на Подолі немає і не буде, тому готувати ми там нічого будемо.

А що з кафе на Костьольній? Воно теж міняє формат взимку?

Ні, на Костьольній лишається все, як і було. Мабуть, цьому місту в холодну пору року просто не потрібні два повноцінні кафе з морозивом. Але одне повноцінне точно має бути, як на мене. Тому «Умка» на Костьольній не мінятиметься.

Єдине, що на Костьольній ми також додамо в меню глінтвейн — класичний або гранатовий. Але морозиво там є, кава також є, тож у будь-який час ласкаво просимо. Сподіваюся, ті родини, які приїжджали до нас у вихідні на кілька кульок морозива, будуть приїжджати до нас і взимку. Бо мені всі тільки обіцяють, що купуватимуть у мене морозиво взимку. Спочатку кажуть: «Я морозиво люблю, їм його цілий рік, немає різниці, зима чи літо на дворі». А коли справа доходить до перших холодів, всі ці люди чомусь забувають про свої обіцянки.

Як загалом справи з морозивом взимку?

Погано (сміється). Взимку морозиво продається набагато гірше і це пов’язано насамперед з не дуже розвинутою культурою споживання морозива в нашій країні. У нас морозиво розглядають лише як спосіб трошки охолонути, тому їдять його виключно влітку. Натомість у Європі та й в усьому іншому світі морозиво це передусім десерт, який подається у холодному вигляді.

А у десертів, як ти розумієш, немає слушної пори року, вони популярні завжди. Але не в нас. Узимку в нас дуже падають продажі. І мене це, звісно, дуже засмучує. Сподіваюся, культура морозива в нашій країні колись вийде на новий рівень.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь