«Ти не маєш обмежень»: Андрій Худо – про філософський підхід до життя та активність в умовах карантину
Ми віримо, що шлях до успіху лежить через поєднання. Це може бути поєднання різних факторів: правильних людей в команді, відданих партнерів, стану економіки, хобі, досвіду та навіть удачі чи звичайної випадковости. Ми особливо відчули це зараз, коли поєднання небайдужих людей та бажання допомогти рятує нас у часи епідемії та кризи! Разом із брендом шотландського віскі Chivas ми запускаємо проєкт «Поєднання – завжди на краще!» Наша мета – довести, що бізнес стає успішним завдяки єдності команди, її розмаїтих цінностей та ідей. За аналогією шотландське купажоване віскі Chivas має свій насичений смак завдяки поєднанню спиртів різної витримки.
У межах проєкту видавчиня bit.ua Тетяна Гриньова спілкується з підприємцями про кризовий менеджмент і корпоративну культуру, факапи і успіх, колаби і конкуренцію, оптимістичні прогнози на майбутнє і цінні інсайти, що подарував карантинний час.
Наш гість – Андрій Худо, ресторатор, співзасновник Холдингу емоцій «!FEST». Дивіться інтерв’ю з класними інсайтами про успішні карантинні бізнес-кейси, людські потреби та антикризові заходи. А ще Андрій радить круті книжки та серіали.
І бонус: після відео на вас чекає невеличкий конспект, щоб ці інсайти не забути.
Наші ресторани переорієнтувалися на доставку, але це в об’ємах мізер, якщо порівнювати зі звичайною роботою. Це радше для того, щоби зайняти людей. Ситуація загалом так собі.
За час карантину ми відкрили 4 маленькі магазини і назвали це «Продуктова місія» – щоби продукти стали доступнішими для львів’ян.
У нас абсолютна більшість людей не працює. Працюють логісти, частина офісу, інші сидять вдома і чекають закінчення карантину. Для холдингу квітень – це найгірший місяць за всю нашу тринадцятирічну історію.
Настрій у мене робочий. Маю філософський підхід: усяке в житті бувало, і все минає. І ця біда мине. Єдине, що потрібно – мати терпеливість, здоровий глузд і займатися тими речами, на які раніше не вистачало часу.
Є досвід 2009 року, коли у нас за три дні було -90% прибутку. Та за 4 тижні ми повернулися до режиму. Але тоді карантину не було, і такої паніки не було. Однак і це все теж мине, і буде повернення.
Усьому ринку складно. На мою думку, зараз усі мають гуртуватися, докладати зусиль, перетерпіти.
Навіть підписування онлайн-петицій – це зараз вже активна дія.
Частина бізнесу вийде з карантину, частина збанкрутує. Ключове питання – хто з тих, хто вийде, не зачиниться в перший квартал.
Є кейс Видавництва Старого Лева, яке перевиконало бізнес-план за квітень – і це онлайн. Був колабораційний проєкт з Монобанком – на самоізоляції купуй книжки видавництва і отримуй кешбек 20%. Модель спрацювала одразу.
За час карантину я насправді більше уваги приділяв не книжкам, а фільмам та серіалам. З того, що подивився, можу порадити «Неортодоксальна» та «Наркос».
Якщо казати про партнерство, то базові речі – довіра та чесність.
Сила підприємницького духу в тому, що ти не маєш обмежень. Можеш сам запустити проєкт – без бюрократичних узгоджень та інших перепон.