Спецпроєкти

Gucci показуватиме колекції за власним розкладом, а не за сезонами


Модний бренд Gucci вирішив відмовитися від традиційного розкладу Тижня моди з двома сезонними і двома міжсезонними колекціями на рік і перейти на власний розклад. Тепер бренд показуватиме свої лінії тільки двічі на рік.

«Я відмовлюся від зношеного ритуалу сезонности й шоу, щоб відкрити нову каденцію, близьку до мого виразного меседжу. Ми будемо зустрічатися двічі на рік, щоб поділитися новими розділами історії. Це будуть нерегулярні, радісні і вільні розділи, які заперечують правила і змішують жанри», – повідомив креативний директор Gucci Алессандро Мікеле в інстаграмі бренда.

View this post on Instagram

5/6 • “I believe that we can build our tomorrow also starting from a renewed capacity of denomination. Here comes the desire to baptize our new encounters by naming them after a language that has marvelously ancient roots: classical music language. Accordingly, there will be symphonies, rhapsodies, madrigals, nocturnes, overtures, concerts and minuets in the constellation of my creative path. Music, after all, has the sacred power to produce reverberations and connections. It travels beyond the borders, reconnecting the fragility to the infinity.” A new path in fashion that leaves behind the paraphernalia of leitmotifs that colonized our prior world, according to @alessandro_michele in ‘The Sacred Power of Producing Reverberations’, his diary entry for May 3, 2020. #AlessandroMichele Read his diary through link in bio.

A post shared by Gucci Official (@gucci) on

У Gucci обіцяють повідомити подробиці такого рішення протягом найближчих днів.

Відмова від сезонности бренда такого будинку моди ще раз свідчить про те, що модна індустрія потребує суттєвих змін у системі створення колекцій, проведення показів, сприяння в популярності усвідомленого споживання.

Раніше від стандартного модного календаря на користь власного відмовився бренд Saint Laurent.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь