Gucci показуватиме колекції за власним розкладом, а не за сезонами
Модний бренд Gucci вирішив відмовитися від традиційного розкладу Тижня моди з двома сезонними і двома міжсезонними колекціями на рік і перейти на власний розклад. Тепер бренд показуватиме свої лінії тільки двічі на рік.
«Я відмовлюся від зношеного ритуалу сезонности й шоу, щоб відкрити нову каденцію, близьку до мого виразного меседжу. Ми будемо зустрічатися двічі на рік, щоб поділитися новими розділами історії. Це будуть нерегулярні, радісні і вільні розділи, які заперечують правила і змішують жанри», – повідомив креативний директор Gucci Алессандро Мікеле в інстаграмі бренда.
У Gucci обіцяють повідомити подробиці такого рішення протягом найближчих днів.
Відмова від сезонности бренда такого будинку моди ще раз свідчить про те, що модна індустрія потребує суттєвих змін у системі створення колекцій, проведення показів, сприяння в популярності усвідомленого споживання.
Раніше від стандартного модного календаря на користь власного відмовився бренд Saint Laurent.