Спецпроєкти

«Замінити онлайном реальне життя неможливо»: Ілля Кенігштейн про майбутнє офісів після карантину


Ми віримо, що шлях до успіху лежить через поєднання. Це може бути поєднання різних факторів: правильних людей у команді, відданих партнерів, стану економіки, хобі, досвіду та навіть удачі або звичайної випадковости.Ми особливо відчули це зараз, коли поєднання небайдужих людей та бажання допомогти рятує нас в часи епідемії та кризи! Разом з брендом шотландського віскі Chivas продовжуємо проєкт «Поєднання – завжди на краще!». Наша мета – довести, що бізнес стає успішним завдяки єдності команди, її розмаїтих цінностей та ідей. За аналогією шотландське купажоване віскі Chivas має свій насичений смак завдяки поєднанню спиртів різної витримки. 

У межах проєкту видавчиня bit.ua Тетяна Гриньова спілкується з підприємцями про кризовий менеджмент і корпоративну культуру, факапи і успіх, колаби і конкуренцію, оптимістичні прогнози на майбутнє і цінні інсайти, що подарував карантинний час. 

Четвертий гість – Ілля Кенігштейн, засновник та CEO  мережі бізнес-просторів Creative States. В інтерв’ю він розповів про майбутнє офлайн-роботи, правила успішного бізнесу і брехню підприємців у соцмережах. 

Законспектували нижче навіть те, що не потрапило у відео.

Сьогодні люди не хочуть підписувати довгострокові контракти та ризикувати. Якщо раптом восени почнеться новий етап, пов’язаний з карантином – кому потрібно зараз наступати на ті ж самі граблі? Технічно правильніше заїхати в коворкінг, потім зупинити оренду та мінімізувати витрати. 

Ми вступаємо в епоху нестабільности, тож усі моделі переглядатимуть. 

Я вірю, що буде розвиватися ера гнучких офісів, але не думаю, що офіси помирають і всі працюватимуть з дому. Ця історія сьогодні не ефективна. 

Але бізнес-центри мають розуміти, що вже не буде офісів на довгий термін. Вони мають робити рішення під ключ та змінювати їх під потреби орендарів. Вони мають налагоджувати безшовні мережі, створювати та формувати емоційний продукт, перетворювати бізнес-центр на хаб.

Брешуть ті, хто пише в соцмережах, що використовують цей час для нових можливостей і в них все виходить. Погано всім. І я сподіваюся, що все це закінчиться якомога швидше. Причина появи всіх нових продуктів – тренди (можливо, тимчасові), які ми бачимо на ринку та намагаємося адаптувати для покращення компанії. Але ми це робили й раніше – так відбувається постійно, для цього не потрібно сидіти вдома.        

Людина – соціальна істота. Вона не може існувати у вакуумі, бути відлюдником. Більша частина людства зараз сидить вдома вимушено, а не тому що усвідомила, що здатна так жити. 

Замінити онлайном реальне життя неможливо. Щонайменше, зробити це ефективно. Це потрібно розуміти. Усі голосні заяви, що компанії переводять людей на дистанційну роботу та відмовляються від офісів, – просто дешевий піар. 

Особливо часто це говорять у IT-сфері: «Ми побачили переваги роботи з дому, працюємо значно більше». Айтішники – можливо, а от маркетологи – точно ні, вони навпаки неефективні зараз.  

Емоції – це те, що в нас залишилося сьогодні в умовах лімітованого життя. Для ефективного життя тобі необхідно все ж пересуватися. Встати зранку та кудись поїхати, щоб відчути життя. І краще за все, якщо ти поїдеш в офіс.

На стандарти, які склалися в суспільстві щодо офісів, карантин вплине не надто. Буде відкладений запит, який зараз накопичується, а потім потужно вистрільне, коли все закінчиться.  

Формат, у якому ми досі жили, – не оптимальний, але й не поганий. Навіть ті, хто працював усе життя вдома, зараз також із великим задоволенням кудись звалять. Навколо стільки галасу, що всім набридло сидіти вдома, це впливає на всіх.    

Без довіри до себе, своїх партнерів і клієнтів ти нічого не збудуєш. Також у бізнесі важливо проходити останню милю: робити адаптацію своєї справи під будь-які зміни. Фінальний тюнинг свого проєкту варто здійснювати самостійно – ніхто інший, навіть найблискучіший CEO, не зможе це зробити краще за тебе. Наостанок – потрібно не боятися падати.    

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь