Спецпроєкти

Кураж разом з проєктом «Сука-жизнь» запускають першу в Україні систему обліку бездомних. Що це таке і як допоможе?


Разом проти коронавірусу: збираємо 1 000 000 грн на захисні костюми для лікарів. Твій внесок важливий!  

За неофіційними даними в столиці близько 50 000 бездомних. Щоб сформувати єдину базу даних про безпритульних людей у Києві, а згодом і в Україні, київська благодійна барахолка Кураж разом з благодійним проєктом «Сука-жизнь» запускають першу в Україні систему обліку.

Це буде першим технічним рішенням питання реального підрахунку кількости безпритульних у Києві,  допоможе зрозуміти, яким має бути об’єм та бюджет допомоги таким людям. Для кожної людини буде заведена картка з фіксацією історії безпритульности та отриманої допомоги.

Глобальна мета проєкту мати актуальну інформацію, яка відповідно впливатиме на державні програми з подолання проблеми бездомности. 

Як виникла ідея?

На початку квітня Кураж та «Сука-жизнь» рекордно швидко зібрали 359 768 грн на допомогу безпритульним. Побачивши реакцію та кількість небайдужих людей, вони вирішили запустити більш тривалий збір коштів на спільну скарбничку: Кураж х Suka Zhizn 2020. Кошти з перших зборів використовували для придбання пакетів з предметами першої необхідности для бездомних під час карантину. 

Однак для злагоджених дій та систематичної роботи всіх профільних громадських організацій проєкт вирішив створити власну систему обліку безпритульних людей (СRM) та допомоги, яку вони отримали. З цією метою завдяки благодійникам та друзям проєкту було зібрано понад 131 тисячу гривень.

Для чого потрібна система обліку безпритульних людей (CRM)? 

За офіційними даними Центру обліку бездомних осіб, на 2018 рік у Києві зареєстровано 1 628 бездомних. Реальна цифра від громадських організацій, які працюють з безпритульними, – близько 50 000 осіб тільки в столиці. Оскільки немає єдиної системи реєстрації, порахувати фактичну кількість людей просто неможливо.

Адаптована CRM-система допоможе:

  • сформувати єдину базу даних про безпритульних людей у Києві, а згодом і в Україні;
  • синхронізувати дії місцевої влади та організацій, які опікуються бездомними;
  • зафіксувати історії, як люди пинилися на вулиці;
  • обирати ефективні засоби допомоги, щоб повернути бездомних до нормального життя;
  • звітувати благодійникам про обсяги допомоги.

Серед майбутніх кроків: 

  • налаштувати, інсталювати та протестувати системи;
  • відпрацювати механізм внесення даних;
  • надати доступ до CRM іншим громадським організаціям, які працюють з безпритульними;
  • навчити всіх людей, які будуть працювати із системою.

Окрім того, щоб запустити систему в межах власного проєкту, заплановано також згодом надати доступ й іншим організаціям, які займаються цим питанням. 

Кураж та Suka_zhizn планують завершити підготовчі роботи з налаштування та брендингу системи наприкінці травня і презентувати її широкому загалові, зокрема місцевій владі. 

Що це дасть? 

На кожного безпритульного в системі буде заведена картка з фіксацією історії безпритульности та отриманої допомоги. Зокрема, буде питання про те, як людина потрапила на вулицю і скільки там уже проживає. Це допоможе зрозуміти справжні причини безпритульности.

Щоб знизити ризик дублювання безпритульних у системі, проєкт планує використати систему нейроідентифікації за фото, що допоможе швидко зрозуміти, чи особа вже була зареєстрована в системі. Кожен бездомний отримає картку або браслет для швидкої ідентифікації. Якщо картка або браслет будуть втрачені, то їх можна буде відновити за допомогою системи нейроідентифікації. 

Проєкт передбачає додаткове технічне забезпечення: комп’ютери або планшети для роботи, сканери штрих-кодів або відбитків пальців, дизайн та друк карток і браслетів для безпритульних, нейроідентифікацію. 

Залучення коштів для фінансування цих напрямів відбуватиметься згодом, але тим часом довготривалий збір коштів триває на спільній скарбничці Кураж х Suka Zhizn 2020. Підтримайте проєкт!

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь