ВІДЕО. «Ресторани і карантин: інсайти, інтриги, розслідування»
Ми й далі боремося за достовірну інформацію в межах благодійного проєкту bit.ua #МиВсіВОдномуЧовні. Разом з героями поеми «Енеїда» ми будемо об’єднувати людей у боротьбі проти хвороби, інформувати, розповідати про можливості допомогти одне одному. Еней, Дідона, Зевс і Венера – ці герої з різними характерами ніби символізують розмаїте українське суспільство. Та, попри все, вони згуртовані і пливуть в одному човні, як і ми мусимо робити.
Цього разу поговоримо про ресторанний бізнес на карантині: цінності, що допомагають виживати в українських і «ковідових» реаліях, кризовий менеджмент і гастровподобання українців у ці часи. Допомагатимуть нам Ігор Сухомлин, власник мережі ресторанів «Чашка Espresso Bar» і Євген Клопотенко, гастроведучий, засновник ресторану «100 років тому вперед». Модерує зустріч видавчиня bit.ua Тетяна Гриньова.
Трохи цікавинок із бесіди (в повному відео їх ще більше – обов’язково дивіться!):
- Найчастіше під час карантину українці замовляли піцу, вареники, борщ та форшмак.
- У кризові часи важливо колабитися та розвивати корпоративну культуру.
- Після карантину найзатребуванішими закладами стануть ресторани преміального сегменту, фастфуди і кав’ярні, бо «попити кави» віднині прирівнюватиметься до мініподорожі та виходу в люди.
- Швидше за всіх «отямляться» заклади двох типів: ті, які щиро люблять клієнтів і це взаємно, і ті, які пропонують суперпослуги за не менш суперовими (тобто високими) цінами.
- Послаблення карантину не зробить життя ресторанів легким, як і раніше. Доведеться щодня займатися кризовими перемовинами, скорочувати штат і оптимізувати об’єми виробництва «на ходу».
Разом проти коронавірусу: збираємо 1 000 000 грн на захисні костюми для лікарів. Твій внесок важливий!
Ілюстрації: Олександр Грехов
.