«Не бійся відкривати рота». Як покликати молодь на вибори через AR-гру?
Молодь – найпасивніша електоральна група на виборах. Зараз голосує лише 36% української молоді.
У межах проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді.
Головний меседж гри – «Не бійся відкривати рота» та ставай агентом змін. Якщо вам щось не подобається – кажіть про це.
Хочете дороги без ям? Не бійтеся відкривати рота.
Хочете вулиці без кіосків? Не бійтеся відкривати рота.
Хочете будинки без цар-балконів? Не бійтеся відкривати рота.
Світлана Колодій, координаторка проєктів та програм у Global Office про ідею:
«Молодь рідко говорить про проблеми міста. Іноді їй здається, що їх ці проблеми не стосуються. Що їхні слова та дії нічого не змінять. Але це не так. Щоб розв’язати проблему, про неї треба говорити. Багато говорити. І проголосувати на виборах — це один зі способів сказати те, що ти думаєш. Один зі способів показати свою позицію. Ось чому головний меседж гри «Не бійся відкривати рота».
Як працює гра?
У грі ви керуєте «галочкою». Вона біжить вулицею, а по дорозі їй трапляються різні монстри.
Кожен монстр – це одна зі звичних для українських міст проблем: яма, сміття, зламана лавка, цар-балкон тощо. Коли гравець відкриває рота, галочка стріляє в монстра з лазера й той зникає.
Пограти у гру можна за посиланням: https://www.instagram.com/ar/
Проєкт #вліпизасебе реалізовує громадська організація Global Office, у межах Програми сприяння громадській активности «Долучайся!» USAID/ENGAGE, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID та здійснюється Pact Ukraine.