Спецпроєкти

Досі вважаєте, що стріміти – несерйозно? Статистика популярности стрімінгу запевнить у протилежному

На live-стрімах можна непогано заробляти, і для багатьох стрімерів це стає основним джерелом доходу.

Компанія Payoneer оприлюднила масштабне дослідження сфери live-стрімінгу. У ньому вивчали, як індустрія відреагувала на ситуацію з коронавірусом. 

Передбачувано live-стрімінг став ще популярнішим. Це й не дивно – через примусову ізоляцію та брак офлайн-розваг люди обирали найдоступніші. Ще з початку карантину (березень цього року) світовий стрімінговий сектор зріс аж на 45%. 

За статистикою, у середині березня кількість глядачів YouTube Gaming і Twitch зросла на 15% і 10% відповідно. 

Крім того, були опитані 200 стрімерів з усього світу. Для багатьох з них на період ізоляції основним джерелом прибутку були саме трансляції, які вдавалося монетизувати. Прогнозують збільшення доходу в період пандемії 38% опитаних стрімерів, 62% ж мають менш оптимістичні передбачення – вони впевнені, що їхній прибуток знизиться чи залишиться незмінним. У постпандемічному майбутньому стрімери сподіваються заробляти більше чи принаймні залишатися на тому рівні, якого вже досягли.

Про зростання стрімінгового ринку свідчать і дані Research and Marketers. Ще у 2016 році ринок оцінювали в $30,29 млрд. До 2021 його вартість наблизиться до $70,05 млрд. До 2027 року прогнозують стрибок до $184,3 млрд.

Live-трансляції – ефективний інструмент комунікації. Тож звертати на них увагу радимо не лише тим, хто сам хоче стати стрімером, а й бізнесу та приватним підприємцям, які можуть інтегрувати до сфери свої проєкти.

Повне дослідження можна переглянути за цим посиланням.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь