Tommy Hilfiger випустив свій перший хіджаб. Інфлюенсери, маркетологи і керівники медіа різняться у враженнях
24 серпня модний бренд Tommy Hilfiger презентував свій перший хіджаб, який тепер виходитиме окремою категорією. Його випустили на жакардовій тканині в сірому кольорі та у відтінку слонової кістки, з абревіатурою TH по краях. Придбати можна в магазинах Європи та Ближнього Сходу за 69,9 євро.
Учасники фешнринку по-різному поставилися до цього запуску.
Засновниця модного бренда скромного одягу PFH Хассана Ель-Якубі каже – ініціативи на кшталт Tommy Hilfiger свідчать про постійне зростання мусульманської культури споживацтва, у якої зараз дуже прибуткові часи.
З даними консалтингової фірми Grand View Research, до 2025 році ісламську фешніндустріу оцінюватимуть у 88 мільярдів доларів, повідомляє Guardian.
«Думаю, цей випадок відображає намагання задовольнити попит споживачів, що зростає, особливо міленіалів та покоління Z, на інклюзивність брендів, які їм подобаються, – сказав Артур Зашкевіч, редактор жіночого фешнвидання Women’s Wear Daily. – Важливо розуміти, що скромна мода – це не тренд, а те, що люди носять щодня».
Згідно з дослідженням 2020 року, представники покоління Z схильні купувати те, що відображає їхні цінності, натомість попит на «просто красиві речі» серед них падає.
Представниця аналітичної маркетингової платформи Edited Кріста Корріган каже – все більше рітейлерів вводять інклюзивну продукцію. Якщо порівнювати з 2019 роком, коли лише 2% відстежуваних Edited компаній ввели інклюзивні товари, у 2020 році це роблять вже 10%.
Інфлюенсерка Ель-Якубі зазначає – неважливо, у який мейнстрім перетворюється скромна мода, бо це не змінює ісламофобні та антимусульманські настрої у США. Минулого року насильство над мусульманами у США зросло до рекордного за 16 років рівня.
«Поки мусульманський одяг – передусім хіджаб – вважається феноменом, жінки страждатимуть від цих забобонів найбільше», – сказала Ель-Якубі.
Раніше Tommy Hilfiger випустив буркіні – закритий кульпаник для мусульманок.