Cпецпроекти

Соціальна реклама в метро та екскурсія до Маріїнського палацу: як в Україні відзначають Міжнародний тиждень глухих


У світі триває Міжнародний тиждень глухих. В Україні з цієї нагоди в Маріїнському палаці відбулася екскурсія жестовою мовою для дітей та дорослих з порушеннями слуху.

Про це йдеться на сайті Офісу президента.

Маріїнський палац відвідали учні спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 18 м. Києва для слабочуючих дітей, а також діти та дорослі з громадських організацій, які займаються допомогою та соціальною адаптацією людей із порушеннями слуху. Це вперше, коли люди з вадами слуху мали можливість не просто оглянути зали та кімнати палацу, а ознайомитися з його історією жестовою мовою.

Водночас у межах тижня глухих у столичному метро розміщено соціальну рекламу до Міжнародного дня жестових мов, щорічне відзначення якого ухвалено на сесії Генеральної Асамблеї ООН. Мета соціальної реклами – привернути увагу суспільства до потреб людей з порушеннями слуху та їхні права користуватися жестовою мовоюяк рідною в усіх сферах життя.

Міжнародний тиждень глухих (IWD) – ініціатива Всесвітньої федерації глухих (WFD). Уперше вона була започаткована в 1958 році в Римі (Італія). Світова спільнота глухих відзначає його щороку протягом останнього повного тижня вересня, щоб згадати той день, коли відбувся перший Всесвітній конгрес ВФГ.

Під час Міжнародного тижня глухих відбуваються різні заходи, їх проводять організації глухих у всьому світі. Ці заходи передбачають участь усіх членів спільнот глухих, до яких належать сім’ї глухих людей, професійні перекладачі жестової мови, а також участь різних зацікавлених сторін, таких як національні уряди, національні та міжнародні правозахисні організації, організації осіб з інвалідністю.

Раніше ми розповідали про найпопулярніші міти та стереотипи про глухих і людей з вадами слуху.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: