Дитяча пісенька обійшла за переглядами хіт Despacito та стала найпопулярнішим відео на YouTube
Дитяча пісня Baby Shark, записана південнокорейською компанією Pinkfong, стала найпопулярнішим відео на YouTube. Кліп на пісню переглянули на платформі 7,05 млрд разів. Це більше, ніж у попереднього рекордсмена – латиноамериканської композиції Despacito Луїса Фонса.
Якби пісню відтворювали послідовно, то Baby Shark транслювали б безперервно понад 30 років.
Pinkfong заробила близько 5,2 млн доларів на YouTube.
Звідки з’явилася пісня?
Відео випустили чотири роки тому. За цей час воно піднялося на вершину найпопулярнішого чарту YouTube, проте насправді пісні набагато більше років.
Вважають, що вона з’явилася в літніх таборах США в 1970-х роках. За однією з теорій її написали в 1975 році, коли на екрани вийшов фільм «Щелепи» Стівена Спілберга, який став касовим хітом у всьому світі.
Існують інші версії пісні: французька Bebe Requin та німецька Kleiner Hai. Та жодна з них не мала феноменального успіху версії Pinkfong, яку виконала 10-річна корейсько-американська співачка Гоуп Сегойн. Згодом Pinkfong випустили друге відео під назвою Baby Shark Dance, де двоє симпатичних малюків виконують танець.
Цей кліп надихнув до появи гештегу #BabySharkChallenge, який отримав безліч прихильників: від індонезійських фермерів до попзірок Карді Бі та Джоша Гробана.
Раніше ми розповідали, що YouTube оголосив, що вносить зміни в політику компанії. Вони стосуються дезінформації про коронавірус. Сервіс хоче обмежити поширення дезінформації про вакцинацію. Нова політика свідчить, що YouTube може видаляти необґрунтовані твердження про вакцину проти коронавірусу, які «суперечать експертному консенсусу місцевих органів охорони здоров’я або Всесвітньої організації охорони здоров’я».