Спецпроєкти

Статистика: скільки українців купували щось в інтернеті за останній рік і скільки встановили застосунок «ДІЯ»


Українці таки купують в інтернеті, проте не завжди дбають про безпеку цих покупок. До таких висновків дійшла наша редакція, побачивши останнє дослідження соціологічної групи «Рейтинг».

Група опитала 2000 респондентів від 18 років.

Так, за статистикою, майже половина – 47% опитаних – купували товари та послуги у вітчизняних компаній в інтернеті за останній рік. Серед інформації, якою найчастіше цікавилися покупці, був номер телефону (78%). Половина опитаних цікавилися адресою підприємства (фактичною та юридичною), юридичною назвою, наявністю ліцензії, адресою електронної пошти. Попри це, для майже 40% таких споживачів ця інформація не була цікавою.

Найменше споживачі  цікавилися формою підприємницької діяльности продавця та його ідентифікаційним номером/кодом ЄДРПОУ, що ідентифікує підприємця як суб’єкта підприємницької діяльности. Водночс 54 % підтверджують тезу, що можливiсть отримання повної iнформацiї про продавця є гарантiєю високої якости товарiв та послуг.

Водночас 14% зазначили, що встановили застосунок «ДІЯ» на смартфон. Ще 11% хотіли б або планують його встановити. 51% не мають і не планують встановлювати. У 24% немає смартфонів.

Раніше ми розповідали, що більшість українців підтримали б проголошення незалежности України, якби їм потрібно було зробити цей вибір зараз.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь