Квитки у вайбері та телеграмі: «Укрзалізниця» запустила новий сервіс
ПАТ «Укрзалізниця» сьогодні запустила продаж квитків на потяги через чат-боти.
Про це написав міністр інфраструктури України Владислав Криклій у свєму телеграм-каналі.
Проєкт реалізовували разом з компаніями Visa та Middleware.
«Укрзалізниця розширює сучасні сервіси для пасажирів», – написав Криклій.
У боті можна знайти різну довідкову інформацію, а також отримати відповіді на питання, що цікавлять, щодо роботи залізниці. Також там можна купити або повернути квитки, замовити харчування та інші додаткові опції.
Чат-бот УЗ розмовляє українською, англійською та російською мовами. Наразі на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати роботу чат-боту можна у вайбері й телеграмі.
Раніше ми розповідали, що «Укрзалізниця» працює над створенням власного чат-бота у Viber та Telegram.