Спецпроєкти

Квитки у вайбері та телеграмі: «Укрзалізниця» запустила новий сервіс


ПАТ «Укрзалізниця» сьогодні запустила продаж квитків на потяги через чат-боти.

Про це написав міністр інфраструктури України Владислав Криклій у свєму телеграм-каналі.

Проєкт реалізовували разом з компаніями Visa та Middleware.

«Укрзалізниця розширює сучасні сервіси для пасажирів», – написав Криклій.

У боті можна знайти різну довідкову інформацію, а також отримати відповіді на питання, що цікавлять, щодо роботи залізниці.  Також там можна купити або повернути квитки, замовити харчування та інші додаткові опції.

Чат-бот УЗ розмовляє українською, англійською та російською мовами. Наразі на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Протестувати роботу чат-боту можна у вайбері й телеграмі.

Раніше ми розповідали, що «Укрзалізниця» працює над створенням власного чат-бота у Viber та Telegram.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 😎