Сервіс Uklon святкує 11-річчя: розповідаємо, що змінилося за цей час
25 березня 2010 року розпочав роботу перший український онлайн-сервіс замовлення авто Uklon. Цього дня в сервісі розмістили перше замовлення.
Про це для bit.ua розповідає Uklon.
Що змінилося за 11 років роботи?
Сьогодні Uklon доступний у 23 містах України. На початку 2021 року компанія запустила свої послуги ще в чотирьох містах ─ Луцькому, Рівному, Тернополі та Білій Церкві.
З 2010 року сервіс виріс із порталу з вкладкою виклику таксі в масштабний хмарний продукт, який надає послуги мільйонам користувачів.
«Нині Uklon ─ це сплетіння внутрішніх IT-продуктів –від власних карт до антифрод систем, – побудованих на базі новітніх технологій, що дають змогу надавати якісний і безпечний сервіс 24/7. Ми досліджуємо та впроваджуємо низку ініціатив для скорочення часу очікування, оптимізуємо розподіл поїздок і посилок, щоб знизити і без того складний трафік у мегаполісах. Окрім того, ми активно працюємо над розвитком як нових продуктів в екосистемі Uklon, так і над розширенням географії сервісу», ─ каже співзасновник і CTO IT-компанії Uklon Віталій Дятленко.
Сьогодні в додатку понад 7,5 млн функцій, через які проходить від 2 мільйонів замовлень на місяць.
Про плани на майбутнє
Uklon планує посилити позиції в містах, де вже працює, і вийти на нові.
«Також нині бачимо великі перспективи в доставці як у B2C, так і в B2B-сегменті, розвиваємо партнерство з ритейл і HoReCa. Uklon ─ лідер на ринку в галузі корпоративного обслуговування», ─ розповідає співзасновник і операційний директор продуктової IT-компанії Uklon Сергій Смусь.
Також сервіс пропонує під час замовлення авто вибрати машину з мовчазним водієм, вказати, що з вами буде тварина або потрібне авто з дитячим кріслом, замовити електрокар, AntiCOVID авто із захисними перегородками.
Пасажири й водії під час поїздки застраховані на суму 1 мільйон гривень, а доставка ─ 15 тисяч гривень.
«Ці 11 років навчили тримати високий темп роботи, бути гнучкими й реагувати швидко, постійно розвивати себе та команду. Ми працюємо в умовах динамічного середовища, де неможливо запланувати щось на п’ять років уперед і дотримуватися тільки цього. Щоденний розвиток, постійний аналіз тенденцій, процесів і вразливостей, впровадження нових рішень ─ умова конкретності сьогодні. Завдяки тому, що Uklon локальна компанія, а наша корпоративна культура зберегла відкритість духу стартапів, у нас більше можливостей для швидкої реалізації ідей. Наприклад, щойно почався карантин, ми перегрупувалися й за два тижні запустили послугу доставки, хоча планували це тільки на осінь. Також посилили B2B-напрям, завдяки цьому збалансували кількість замовлень і пішли вгору», ─ говорить Сергій Смусь.