Чим корисний QR-код та як створити особистий абсолютно безплатно
QR-код став ще затребуванішим під час пандемії. Такі коди стали використовувати в сфері продажів, ресторанного бізнесу, платежів і рекламі. Що ж дає нам QR-код та як зробити свій – розповідає bit.ua.
QR-код – як працює ?
Це різновид штрих коду у вигляді чорних символів, який містить і передає інформацію: текст, посилання, картинку або номер телефону.
Тож, просто наводячи камеру смартфона на код, користувач легко може відкрити потрібний сайт, замовити їжу або дізнатися детальну інформацію.
Основна перевага – швидкий і легкий доступ за наявности смартфона. Для того щоб його відсканувати, не потрібно мати спеціальних додатків у телефоні. Майже в кожний смартфон убудована ця функція автоматично.
Цікаво, що ще до популярности такий код в Японії використовували тільки для того, щоб стежити за деталями на заводі.
Хто може створювати власний код?
QR-код використовують із метою привернення уваги та комунікації. Зокрема, магазини різного спрямування, компанії, телеканали, соціальні мережі, малий бізнес і навіть звичайні люди можуть зробити свій власний QR-код.
QR-код – це зручно, тому що можна:
– відкрити меню для ресторану;
– сховати посилання на сайт зі складною назвою;
– розмістити інструкції з використання;
– замовити доставку їжі;
– прорекламувати товар (його детальний опис);
– зробити опитування;
– написати домашню адресу хатнього улюбленця на жетоні;
– отримати знижку;
– сплатити рахунок.
QR-код значно спрощує життя як споживачу, так і виробнику. Наприклад, компанія Guinness нанесла QR-код на келих пива, який видно тільки тоді, коли келих наповнений темним пивом цієї фірми. Якщо його наповнити звичайним світлим пивом, код зчитати не вийде.
Натрапити на такі коди можна й в архітектурі: у бізнес-центрі в Дубаї на даху красується великий код компанії Facebook, який можна побачити тільки з повітря над будівлею. А L’Oréal в офлайнових магазинах замінила тестери своїх продуктів QR-кодами – компанія запропонувала покупцям віртуально «приміряти» їх за допомогою смартфона.
Але! Якщо ви або установа плануєте створити власний QR-код саме для грошових переказів, то варто звернутися до єдиних правил створення, які затвердив НБУ (щодо використання QR-кодів для оплати товарів і послуг). Це допоможе пришвидшити процес самого переказу без зайвих проблем.
Як QR-код може допомогти малому бізнесу під час пандемії
Малий бізнес сильно потерпає, керівники намагаються всіма способами не втратити заробітку та сплатити хоча б оренду. Тим часом підприємства, які створюють QR-коди, виграють – бо це можливість оцифровувати свої продукти й послуги, не витрачаючи багато ресурсів. До того ж це безконтактність – ви говорите споживачу, що піклуєтеся про здоров’я та дотримуєтеся заходів безпеки.
Також у будь-який час клієнт має змогу отримати інформацію за допомогою коду, навіть якщо ви вже закрилися й пішли додому.
Як створити свій код?
Вам можуть запропонувати зробити це за гроші, але ми радимо зберегти посилання сервісів, які зроблять код абсолютно безплатно:
https://www.qrcode-monkey.com/
https://ru.qr-code-generator.com/
До речі, якщо ви ведете онлайн-бізнес в Instagram, то переживати над створенням власного QR-коду взагалі не варто – платформа вже створила таку функцію за вас:
1. Потрібно перейти в профіль.
2. Натиснути на кнопку налаштувань (три смужки вгорі праворуч).
3. Вибрати пункт «QR-код».
Відкриється сторінка з QR-кодом, який можна зберегти або надіслати іншій людині. Також є кнопка «Сканувати QR-код».