Перший літній Кураж – 19 та 20 червня: розповідаємо, що в програмі
Перший літній Кураж ELECTROLETO відбудеться з 19 до 20 червня на ВДНГ у Києві.
Більше про подію можна дізнатися за посиланням.
Покуражимося?
На літньому Куражі очікують виступи діджеїв із хедлайнером зі Швеції, лекції топових спікерів, колаби та багато мистецтва. Зокрема організатори відібрали лайн-ап від музичних редакторів LOW Party та special guest Axel Boman (Studio Barnhus, SE).
Мистецьку зону куруватиме Waone Interesni Kazki — український художник Володимир Waone Манжос, разом з агенцією Tuasho він зібрав роботи молодих митців. Також тут будуть майстер-класи з гончарства, кераміки та ліпки. А скульптор студії кераміки покаже, як він працює над своїми роботами.
На другому поверсі павільйону буде зона українських дизайнерів. Дизайнерка Ксенія Шнайдер та Кураж продовжують успішну спільну ініціативу для підтримки української промисловості та локальних брендів. Як ми розповідали раніше, організатори планують зібрати гроші для заміни швейного обладнання в Київському фаховому коледжі прикладних наук.
19 червня в лекторії гостей чекатимуть співзасновниця та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська й дизайнерка та засновниця TTSWTRS Анна Осмехіна. Також буде окрема панель із Машею Гаврилюк з Gunia, директором із розвитку Kacho group Владиславом Пінчуком і fashion-фотографом Денисом Манохою. Її модеруватиме редактор й автор книги Fashion Directory of Ukraine Антон Єременко.
Упродовж двох днів також виступатиме вокалістка гурту KAZKA Олександра Заріцька; PR- агент Гарика Корогодського, Вови Дантеса та Кацуріних Анна Давіденко; психолог Артем Осипян; експерти з ментального здоров’я та представники Україна Pride.
З особливих подій на літньому Куражі ELECTROLETO відбудеться імпровізація від «Інародного театру Воробушек», а також стендап від Comedy room 18+.
Також буде додаткова open air-зона фудкорту з Salateira, Milk bar, Pie Spot, Дзяо-бар, One love coffee і Massimo Gelarty. А ще — кінотеатр від «IQOS», коктейлі від «Bacardi» та зона «Silpo».
А бренд Aperol підготує оранжевий коктейльний бар та стіну бажань, де гості зможуть продовжити фразу «Цього літа я…». Автор найкращого фото на фоні стіни отримає річний запас Aperol для домашніх коктейлів.
Ціна онлайн — 150 грн, вхід з онлайн придбаними квитками без черги.
Ціна на вході — 200 грн.
Дітям до 12 років, людям з інвалідністю, людям пенсійного віку, учасникам бойових дій, вагітним та іменинникам — безплатно.
Купити квитки можна за посиланням.