Перший NFC-плакат запрошує приєднатися до проєкту «Серце одне на двох», щоб допомогти вагітним з ризиком хвороб серця
Всеукраїнським благодійним фондом «Крона» у партнерстві з Національним Інститутом серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова створили перший в Україні NFC-плакат, щоб зібрати кошти на створення палат спільної інтенсивної терапії.
Про це для bit.ua розповіли у фонді «Крона».
Як допомогти?
Материнська та дитяча смертність в Україні у 5 разів вища, ніж в Європі. Серед найпоширеніших причин смерті матерів і дітей є серцево-судинні захворювання.
Як зазначають у фонді, щороку 2500 вагітних стикаються з ризиком хвороб серця, а виявлених патологій зростає на 1,5% кожного року.
«Сьогодні якісна медична допомога під час вагітності й під час пологів у стаціонарі дозволяють запобігти вісім з десяти смертей. Єдина установа в Україні, де приймають пологи у жінок із важкими патологіями серця й за потреби роблять їм операцію на серці», — зазначили у Національному інституту серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова.
Всеукраїнський благодійний фонд «Крона» відкриває збір коштів на створення в інституті палат інтенсивної терапії. Для цього їм потрібно зібрати два мільйона гривень, що дорівнює 40 000 пожертвувань по 50 гривень.
За зібрані кошти вони придбають:
- Відкриту реанімаційну систему для новонароджених
- Хірургічний аспіратор
- Лампи для фототерапії новонароджених
- Гінекологічне оглядове крісло
- Систему сповіщення персоналу
- Медичні меблі
Інформаційними партнерами акції стали київські заклади: Косатка, Джакузі, Malevich, Gnezdo Bar, Espressoholic, Podil East India Company, Hum:Hum, Fish and Friends, BUCK Coffee Roasters, Дилетант, Velaskes Beauty Studio та Priton Krasy. Фонд запрошує інші бренди також підтримати збір коштів для проєкту «Серце одне на двох».
Заклади розмістили у себе плакати з NFC-чипом, завдяки якому пожертву можна зробити просто навівши телефон на плакат.