Бренд Hennessy оголосив про проведення міжнародного музичного конкурсу — переможцям нададуть грант на розвиток творчих проєктів
Бренд Hennessy виділить грант для артистів, які зберігають народні музичні традиції. Переможців конкурсу визначатимуть музиканти з різних країн. До складу журі ввійшов й український колектив Onuka.
Подробиці
Hennessy продовжує свою глобальну кампанію All I Need, у межах якої представники креативних індустрій розповідають про власний творчий шлях.
Героями кампанії є музиканти з різних країн: Onuka (Україна), Super Besse (Білорусь), Tamada (Грузія) та The Buhars (Казахстан).
Артисти починають відвертий діалог про те, що робить кожну людину унікальною, як на це впливають події з минулого, у чому особливості різних культур і національностей та як все це народжує традиції, які формують фундамент нашого сьогодення та майбутнього.
Бренд Hennessy більш ніж 250 років створює мости між минулим і сьогоденням, залишаючись вірним своїм традиціям. Це ставлення до спадщини поділяють і герої проєкту.
Герої проєкту та їхні історії
Мінський гурт Super Besse ділиться історією, як сіра буденність надихнула на протест, який своєю чергою започаткував їхнє холодне пост-панк звучання.
Музиканти з The Buhars розповідають про унікальну казахську музичну культуру, яку допомагають зберегти традиційні народні інструменти.
Електронщик Lasha Chapel aka Tamada згадує свій 10-річний музичний шлях. Музикант довго подорожував Європою та зміг знайти прихильників, коли повернувся до Грузії й заспівав рідною мовою.
Одним епізодом проєкту стане історія фронтвуменки українського гурту ONUKA Нати Жижченко. Співачка розповість про свого дідуся, який власноруч робив музичні інструменти.
Далі історія сім’ї продовжується прем’єрою відео на композицію «TY», яку записували з цими інструментами. Пісню можна послухати в новому альбомі ONUKA «KOLIR», де поєдналися електронна музика та автентичний саунд.
Стати свідком/-ою творчого шляху проєкту ONUKA можна завдяки унікальним архівним кадрам і невеличкій подорожі майстернею дідуся в родинному будинку в Чернігові.
У кожній історії музиканти розповідають про мету міжнародної кампанії Hennessy All I Need: надихнути молоде покоління музикантів на пошук відповідей: де народилася їхня унікальність та які складові музики, що вони створюють. Усі відео можна знайти на офіційних Youtube-каналах і в соціальних мережах артистів.
Для цього бренд Hennessy візьме на себе роль фонду, виділивши грант, який буде розіграно в межах конкурсу. Onuka, Super Besse, Tamada та The Buhars стануть його кураторами й оберуть по одному переможцю, який отримає грошовий приз на реалізацію свого творчого проєкту.
З деталями конкурсу можна ознайомитися за посиланням.
Як подати заявку на грант?
Для цього учасникам/-цям конкурсу потрібно опублікувати пост на своїй сторінці в Instagram із відповіддю на запитання «Як моє минуле знаходить відображення в музиці?» і «Що мені необхідно, аби донести мою ідею всьому світу?».
У пості потрібно поставити хештег проєкту #HennessyVSAllINeed і позначити Instagram -акаунт музиканта, який оцінюватиме заявку.
Конкурс триватиме до 25 серпня.
Переможця обирають артисти проєкту за сприяння Hennessy.
Про важливість проєкту для музичної індустрії
Ната Жижченко (фронтвумен ONUKA):
«Музична сфера дуже постраждала, але це як сито, що відсіює найсильніших. Не тільки в реалізації, а в їхній вірі, у їхній неможливості робити щось інше. Я думаю, що це ті удари, які відшліфовують музичну індустрію.
Ми стаємо свідками епохи, коли індустрія тотально змінюється не за кілька років, а буквально на наших очах. Чим сильніший твій фундамент, тим твоя ідея сильніша, сильніша людина, її світогляд. Я відчуваю, що за мною стоїть безліч поколінь і спадковість у передачі знань, і вона обов’язково знайде вихід».
Julie Nollet (Chief Marketing Officer, Hennessy):
«Hennessy has always been associated to music and it shines a spotlight on our shared values and our philosophy. The art of “blending” different instruments, like different cultures, which is at the heart of our savoir-faire, is literally illustrated by the world of music».
Конкурс триває з 14 липня до 25 серпня 2021 року на території України (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС). Про умови, місце проведення та обмеження акції дізнайся за посиланням. Тільки для повнолітніх.