Спецпроєкти

Компанія-власник брендів Ariel, Pampers, Gillette планує до 2040 року знизити рівень викидів до нуля


Компанія-власник брендів Ariel, Pampers, Always, Gillette та інших планує до 2040 року знизити рівень викидів парникових газів до нуля.

Що передбачає цей план?

Компанія Procter & Gamble оголосила про впровадження комплексного плану зменшення викидів, які мають на меті запобігти глобальним змінам клімату. Заплановано до 2040 року зменшити до нуля кількість викидів парникових газів у повітря, які є результатом усього ланцюга постачання: від сировини до кінцевої продукції на полицях.

У межах проєкту Procter&Gamble приєдналася до кампаній ООН «Race to Zero» та «Business Ambition for 1.5°C».

До 2030 року компанія планує:

  • зменшення кількості викидів, що є результатом процесів діяльності компанії до 50%;
  • зменшення кількості викидів, що супроводжують ланцюг постачання до 40%.

«З 2010 по 2020 рік ми скоротили абсолютні викиди під час виробничих процесів у всьому світі на 52% завдяки енергоефективності та відновлюваній електроенергії, продовжуючи водночас розвивати свій бізнес. Оскільки ми продовжуємо зменшувати кількість викидів, ми також просуваємо природні кліматичні рішення, до яких належать нові проєкти, які захищають і відновлюють ліси та інші екосистеми, необхідні для людей і представників дикої природи, мешканців лісів та екосистем», – розповідають у Procter&Gamble.

До 2030 року компанія планує використовувати на своїх виробництвах 97% відновлюваної електроенергії. У США Агентство з охорони навколишнього середовища помістило компанію P&G:

  • на 5 місце в Національному рейтингу «Найкращі 100 користувачів зеленої енергії»;
  • на 2 місце в рейтингу «Найкращі 30 виробництв із відновлюваною місцевою електроенергією» у країні.

Нові рішення в екології

Бренд Tide, який належить Procter&Gamble, співпрацює зараз зі стартапом із Кремнієвої долини Twelve над розробкою технології затримки вуглецю.

Ця технологія дозволить викиди CO2 перетворити на сполуку, яку можна буде використовувати в процесі виробництва продукції Tide.

Для пакування брендів Head & Shoulders, Pantene, Ariel, Tide та Pampers почали використовувати інноваційні матеріали. Їх отримують із відновлюваного, біологічного або переробленого вуглецю.

«Теплова енергія є значним викликом для багатьох галузей промисловості, оскільки вони прагнуть досягнути нульового показника викидів. Програма Технічної співпраці з використанням відновлюваної теплової енергії (RTC) може допомогти сформулювати стійкі масштабні цілі, які допоможуть у цьому. Компанія P&G – один із засновників програми RTC, вона демонструє свою провідну позицію», – заявив перший заступник директора відділу боротьби з глобальним потеплінням Світового фонду дикої природи Марсен Мітчелл.

Серед інших кампаній, Tide та Ariel, спонукають споживачів збільшувати кількість циклів прання з низькою температурою, щоб уникнути викидів приблизно 15 мільйонів тонн вуглекислого газу.

Це має допомогти уникнути додаткових 30 мільйонів тонн викидів вуглецю до 2030 року. І цей показник більш ніж у десять разів вищий за щорічний показник викидів самої компанії P&G.

Компанія запровадила кампанію «50L Home», яка допомагає створювати ефективніше житло, у якому можна споживати воду у 10 разів менше, ніж у більшості сучасних будинків.

«Турбота про наших споживачів та нашу планету є метою кожного з працівників компанії P&G. Не існує неважливих вчинків чи надто великих ідей, оскільки ми всі разом працюємо над тим, щоб зберегти наш спільний дім для наступних поколінь», – додає Девід С. Тейлор.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь