Алгоритми Twitter віддають перевагу постам правих ідеологій: у компанії не знають, чому так
Дослідницька команда Twitter заявила, що алгоритми соціальної мережі віддають перевагу постам правих ідеологій, а не лівих.
Про це пишуть у блозі Twitter.
Що відомо про роботу алгоритмів?
Дослідження політичного контенту команди Twitter проводили на основі твітів новинних ЗМІ та деяких політиків із семи країн: Канади, Франції, Німеччини, Японії, Іспанії, Великобританії та США.
У дослідженні вони намагалися зрозуміти, як працюють алгоритми рекомендацій соціальної мережі з політичним контентом.
Головна сторінка користувача твітеру формується так: твіти облікових записів, на які користувач підписаний, а також твіти інших людей, які, на думку алгоритмів, можуть бути цікавими користувачу.
Ці рекомендації твітів формуються на основі даних про облікові записи, на які користувач підписаний, як він взаємодіє із цим контентом, що лайкає, що шукає тощо.
Тобто те, що користувач бачить у своїй стрічці твіти, є результатом його взаємодії з алгоритмами й тим, як ці алгоритми розроблені.
Про політичний контент
Розглядаючи питання збільшення політичного контенту в соціальній мережі, дослідники виявили, що алгоритми схильні пропонувати політичний контент правих політиків та ЗМІ частіше, ніж лівий.
Така тенденція спостерігається в шести країнах із семи. Лише в Німеччині алгоритми так не працюють. У компанії не знають, чому так відбувається.
well, well, well
— Twitter (@Twitter) September 21, 2021
У Twitter припускають, що на схильність алгоритмів до правих ідей могли вплинути різні стратегії партій у просуванні контенту в соцмережі.
Дослідники заявили, що потрібен подальший аналіз першопричин, щоб визначити, які зміни потрібні для зменшення негативних наслідків за допомогою алгоритму формування стрічки твітів користувачів.
Також у компанії додають, що відкриті до діалогу та рекомендацій.