Спецпроєкти

Coca-Cola запускає платформу #справжнямагія як символ гуманізму й толерантності


Бренд Coca-Cola запускає першу міжнародну кампанію «Від мене до тебе – одна Coca-Cola» на платформі #справжнямагія, яка популяризує толерантність і гуманність.

Від мене до тебе – одна Coca-Cola

Цією кампанією бренд хоче щоденно об’єднувати та надихати людей за обставин світу, у яких ми живемо сьогодні, знайти магію у всьому, що нас оточує, якщо об’єднаємось у несподівані моменти, які перетворюють звичне життя на надзвичайне.

Головна ознака кампанії – логотип «Обійми», що підіймає вигнутий напис на етикетках пляшок та банок. Так формується візуальне зображення, яке охопить моменти магії у всіх комунікаціях Coca-Cola.

«#cправжнямагія – це не просто гасло чи одноразова кампанія. Це довготривала філософія бренду та віра в те, що стимулює та спрямовує маркетинг і комунікації торгової марки Coca-Cola», – заявляють представники бренду.

Кампанія з назвою «Від мене до тебе – одна Coca-Cola» – це поєднання реального та віртуального світу, метафора віри в те, що ми, люди, маємо більше спільного, ніж відмінного, це піднесення гуманізму.

У фільмі, який вийшов онлайн 27 вересня, беруть участь троє відомих геймерів: DJ Alan Walker, Team Liquid’s Aerial Powers й Average Jonas.

«”Від мене до тебе – одна Coca-Cola” створено для спільноти, яка потребує чогось іншого, незвичного для Coca-Cola. Під час розробки цієї кампанії ми співпрацювали з розробниками, геймерами, Twitch та багатьма іншими людьми, щоб віднайти місце в реальності, до якої ми не звикли. Це неймовірно захоплює», – зазначив директор Coca-Cola з маркетингу Маноло Арройо.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 🧐