Спецпроєкти

Netflix оцінив заробіток від серіалу «Гра в кальмара» майже у 900 мільйонів доларів


Стримінгова платформа Netflix оцінила свою вигоду від південнокорейського серіалу «Гра в кальмара» майже у 900 мільйонів доларів.

Про це пише Bloomberg із посиланням на внутрішні документи компанії.

Серіал продовжує бити рекорди

За дослідженням Netflix, у перші 23 дні після прем’єри 132 мільйони людей подивилися принаймні дві хвилини серіалу «Гра в кальмара». З них:

  • 89% людей переглянули не менш ніж 75 хвилин (більш ніж одну серію);
  • 66% глядачів, або 87 мільйонів осіб, подивилися «Гра в кальмара» повністю.

Свою вигоду стримінгова платформа оцінила у 891,1 мільйона доларів. Ідеться не про прямий прибуток, а про очікувану вартість компанії після успішного проєкту.

Також відомо, що на один епізод компанія витрачала близько 2,4 мільйона доларів. Загалом перший сезон обійшовся у 21,4 мільйона доларів.

Тобто компанія відбила витрати на серіал у понад 40 разів.

Цікавий факт

Готель у корейській провінції Канвондо заявив, що наприкінці цього місяця проведе справжню «Гру в кальмара», але обіцяють нікого не вбивати.

Всі охочі можуть заповнити заявку на сайті й заплатити 8,5 доларів за участь. Після реєстрації їм надішлють візитку з номером телефону.

Ігри проведуть у лісі біля готелю. Переможець отримає чотири тисячі доларів.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь