Netflix оцінив заробіток від серіалу «Гра в кальмара» майже у 900 мільйонів доларів
Стримінгова платформа Netflix оцінила свою вигоду від південнокорейського серіалу «Гра в кальмара» майже у 900 мільйонів доларів.
Про це пише Bloomberg із посиланням на внутрішні документи компанії.
Серіал продовжує бити рекорди
За дослідженням Netflix, у перші 23 дні після прем’єри 132 мільйони людей подивилися принаймні дві хвилини серіалу «Гра в кальмара». З них:
- 89% людей переглянули не менш ніж 75 хвилин (більш ніж одну серію);
- 66% глядачів, або 87 мільйонів осіб, подивилися «Гра в кальмара» повністю.
Свою вигоду стримінгова платформа оцінила у 891,1 мільйона доларів. Ідеться не про прямий прибуток, а про очікувану вартість компанії після успішного проєкту.
Також відомо, що на один епізод компанія витрачала близько 2,4 мільйона доларів. Загалом перший сезон обійшовся у 21,4 мільйона доларів.
Тобто компанія відбила витрати на серіал у понад 40 разів.
Цікавий факт
Готель у корейській провінції Канвондо заявив, що наприкінці цього місяця проведе справжню «Гру в кальмара», але обіцяють нікого не вбивати.
Всі охочі можуть заповнити заявку на сайті й заплатити 8,5 доларів за участь. Після реєстрації їм надішлють візитку з номером телефону.
Ігри проведуть у лісі біля готелю. Переможець отримає чотири тисячі доларів.