В Україні відбудеться хакатон від MEGOGO й Parimatch Tech. Призовий фонд – $22 000
Пам’ятаєте Facebook, коли там не було лайків? Зараз ця функція є настільки органічною, але з’явилася вона завдяки команді ентузіастів, які навіть не працювали в компанії.
Найкращим двигуном прогресу є конкуренція. А найцікавішою формою конкуренції серед ІТ-спільноти є хакатон.
Це ідеальна можливість для талановитих людей знайти собі цікаву команду та стати двигуном інновацій. Хакатон дає їм більше свободи, змішує дисципліни та збільшує автономію щодо способів пошуку нових рішень. А для компаній немає кращого майданчика для пошуку креативних людей, які хочуть змінювати світ.
Якими бувають хакатони?
Хакатони відрізняються один від одного за кількома ознаками. Вони можуть бути відкритими та закритими. Останні події призвели до того, що івенти в офлайні стали менш популярними. А за масштабом вони зазвичай бувають міжнародними, національними та регіональними.
Але найцікавіше йде далі – компанії можуть влаштовувати хакатони з кардинально різними цілями. І якщо один матиме на меті покращення роботи чи створення застосунку, то інший може стосуватися розв’язання певних соціальних проблем.
А втім, формат зазвичай однаковий: команди змагаються одна з одною, пропонуючи організаторам найкраще рішення для їхньої проблеми.
Зазвичай це може призвести до цікавих результатів – наприклад, появи кнопки Like у Facebook, створення інтерактивної мапи PROVODNIK для людей з інвалідністю, яка допомагає знаходити інклюзивні та доступні місця, розробки концепт-проєкту українського літака на вуглекислому газі Mars Hopper для дослідження поверхні Марса чи розробки та подальшого продажу застосунку GroupMe за $85 млн.
Навіщо потрібні хакатони?
Зазвичай хакатон передбачає призи для найкращих команд. Але головним драйвером процесу далеко не завжди є гроші чи створення власного стартапу. У сучасному світі набагато більше грошей вирішують контакти та скіли – і саме цими валютами може заволодіти будь-який учасник хакатону.
У хакатонах можуть брати участь люди зовсім різних професій та досвіду. Весь час вони перебувають у постійному брейнстормінгу, поступово відфільтровуючи найкращі ідеї, які й будуть реалізовуватися. Вдале знайомство може призвести до нових можливостей, а правильне рішення – подарувати унікальний шанс стати частиною інноваційної компанії.
Для компанії хакатон – ідеальна можливість знайти нових талановитих спеціалістів, які стануть частиною її майбутніх інновацій. А також мати нові ідеї та способи їхньої подальшої реалізації.
Звичайно, можна набирати людей на роботу за стандартною моделлю, але далеко не всі хочуть чи можуть працювати тільки в одній компанії. Врешті-решт людям іноді хочеться відволіктися від основної роботи та просто позмагатися з іншими.
Саме хакатон є осередком, який збирає величезну кількість талантів. Так, компанії знаходять майбутніх співробітників, а розробники – нових роботодавців. Не просто ж так найбільші технологічні компанії світу на кшталт Google, Facebook чи Microsoft регулярно проводять свої хакатони.
Усе більше українських компаній, які орієнтовані на розвиток, розуміють, що далеко не всі таланти працюють саме на них. Ба більше, часто найкращими працівниками є ті, які не працюють на компанію, а допомагають їй розвиватися під час змагань – себто, хакатонів.
Hacka-con для українських розробників
За 2021 рік в Україні відбулося вже 40 хакатонів, а до кінця року заплановано ще 11. Тематики зовсім різні, і це можна зрозуміти навіть переглянувши організаторів, серед яких є як NASA, так і Міністерство закордонних справ Естонії. Це означає, що українські розробники можуть знайти завдання, яке ідеально підходить кожному!
Серед цікавих хакатонів, які ще плануються в Україні, є й такий, що дасть можливість стати частиною справжньої медіареволюції – MEGOGO та Parimatch Tech проведуть глобальний 3-денний онлайн-хакатон Hacka-con із призовим фондом $22 тис., який розділять три переможці: автори найкращих ідей відповідно до напрямів і по три автори найкращих ідей, які будуть вирішувати челенджі від компаній. Це новий експериментальний підхід в організації хакатону, особливість якого полягає в максимально ігровому підході до рішень.
Учасники зможуть реалізувати свій проєкт в одному з п’яти напрямів або взятися за вже запропонований челендж.
Серед напрямів для подачі власних ідей:
- Interactive Content & Media;
- Big Screen Solutions;
- Data Driven Media;
- Future & Innovation;
- Mobile Media.
Серед запропонованих челенджів:
- Metadata & Videofiles;
- Emotional and Miningful Content Analysis;
- Subtitle-based sign language Translation;
- Automatic cutting of highlats from sport content;
- Drawing a sporting event based on real time data.
Під час минулого хакатону MEGOGO пропонував передбачити, що будуть дивитися користувачі через деякий час. У змаганні взяла участь 81 особа з України, Німеччини та Швеції, які сформували 42 команди та представили 634 рішення. Переможець натренував рекурентну нейронну мережу (RNN) на міксі з даних про перегляди та ембедінгу по метаданих фільмів.
«Не втомлюся повторювати, що хакатон – це не просто майданчик для однодумців, а справжня релігія тих, хто вірить в ідеї. Ми в MEGOGO стрімко ростемо й розвиваємося, у наших командах працюють фанати своєї справи. Наш новий хакатон – чудова можливість для генерації гіпотез у сфері нових медіа та UGC. Ми готові ділитися своєю експертизою та підтримкою для того, щоб найсміливіші починання ставали реальністю. І ми шукаємо саме ті проєкти, які дійсно зможуть змінити індустрію», – зазначає Дмитро Мєлков, IT-директор MEGOGO.
Hacka-con складається з кількох етапів
Реєстрація та подача ідей триває до 3 грудня, тоді ж відбудеться доформування команд, а вже 5 грудня буде відоме ім’я переможця. Усі подробиці – за посиланням.
Сама робота над проєктами відбуватиметься за участю експертних менторів, серед яких є Дмитро Мелков, IT-директор MEGOGO, Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO, Єгор Яроцький, CPO MEGOGO, Денис Пархоменко, Head of Product Parimatch Tech та інші.
Тренд на хакатони продовжує рости, адже завдяки хакатонам компанії знаходять нові ідеї та рішення для своїх проєктів, а учасники – можливість стати членом команди міжнародної компанії.