Тварини, питна вода та сексуальне виховання: хто переміг на фестивалі соціальної реклами SAAD
У Києві завершився 10-й фестиваль соціальної реклами SAAD (Social Awareness Ads Festival, ex-Molodiya Festival). Учасниками стали молоді рекламісти з усього світу.
Призові місця розділили два українські ролики й один німецький.
1 місце – ролик про тестування косметики на тваринах.
2 місце – ролик організації DOG MA, який закликає усиновлювати безпородних тварин.
3 місце – німецький соціальний ролик про брак питної води у світі.
У категорії постер перше місце посів плакат про безпечний секс.
«Як говорити з дітьми про секс? Точно не погрозами чи звинуваченнями. Найкраще – їхньою мовою та їхніми жартами. Бо інтерес до сексуальності природній, незалежно від віку. І наша задача – заохотити пам’ятати і про фанову її сторону, і про сторону відповідальності за своє здоров’я», – пояснює виконавчий директор SAAD Ігор Мельник.
Серед інших тем, які порушують учасники фестивалю – в’язні Кремля, працевлаштування людей з інвалідністю, расова рівність та ін. Увесь шортлист можна подивитися на сайті.