Спецпроєкти

Світ змінився, довелося мінятися і нам: три історії світчерів, які опанували інтернет-маркетинг


Світчери – це люди, які довго працювали в одній сфері, але потім змінили сферу діяльності. Наприклад, перекваліфікувалися з бухгалтера на вебаналітика, або з повара – на SMM-cпеціаліста.  

Ми запитали у випускників Академії WebPromoExperts, як вони змінювали своє життя, як наважились опанувати нові професії та з чого починали. Можливо, ці історії когось надихнуть на те, щоб нарешті зробити крок до професії мрії. 

Сергій Шагоферов, головний редактор блогу. Опанував інтернет-маркетинг після 40 років, до цього працював у видавництві.

Професію дизайнера опанував одразу після інституту. Мої одногрупники вже працювали у видавництві, коли я навчав дітей інформатики та фізики. Одного разу зустрів друга, який затягнув мене до редакції.

З того часу минули роки. Зі звичайного дизайнера став керівником комп’ютерного відділу. Але газети перекочували в інтернет, роботи стало мало, мої колеги пішли у фриланс. Завдяки тому, що в школі чудово писав твори й читав по одній книжці на тиждень, намагався освоїти професію копірайтера. Брав будь-які замовлення, писав сеошні статті, рерайтив. Але відчував, що цього мало.

І знову допоміг друг. Цього разу головний редактор блогу Академії WebPromoExperts Ната Заєць затягла мене на курс «Вебаналітика». Як технічний редактор у видавничому домі я відповідаю за редакційні сайти. Важливо було навчитися правильно налаштувати аналітику, щоб проєкти успішно розвивалися.

Після проходження курсу Ната взяла мене своїм другим пілотом. І знання аналітики дуже допомогли. Ми розуміли, які статті «заходять», як краще розміщувати інформацію і так далі.

Я розумів, що треба надолужувати час, щоб здобути додаткові знання. І пройшов курси «Контент-маркетинг» та «PPC-фахівець». А через три роки роботи в редакції став головним редактором блогу, лектором та куратором курсу.

Зрозумів, що здобути нову професію реально. І зупинятися я не збираюся. Хочу здобувати ще нові знання із SMM та SEO.

Євгенія Цибульняк, працювала в офлайн-рекламі понад шість років. Після того, як змінився ринок, довелося освоювати й інтернет-маркетинг.

Євгенія працювала в офлайн-рекламі вже більш як шість років. Але ринок не стоїть на місці. Тож Євгенія реально оцінила свої знання та зрозуміла, що необхідно прокачувати свої навички й опановувати нові інструменти. 

Після проходження курсу «Спеціаліст з інтернет-маркетингу» Євгенія здобула нову роботу – стала керівницею рекламного відділу компанії, яка продає човни.

А за пів року зрозуміла, що знань не вистачає, і пройшла курс «SEO-фахівець», завдяки якому стала заступницею директора з інтернет-маркетингу в клініці.

Євгенія зрозуміла, що якщо не вистачає знань якихось компетенцій – треба пройти відповідний курс. Згодом у Євгенії змінилися пріоритети та врешті-решт вона закінчила восьмимісячний курс директора з інтернет-маркетингу. Після навчання змогла розробити стратегію просування компанії De Novo в online та offline. Уже за декілька місяців роботи курс себе повністю окупив.

Вона радить не братися за все відразу – краще обрати один напрямок і довести свої знання до рівня профі або вище за середній. Свого часу пройшла понад 300 семінарів та курсів з інтернет-маркетингу. Євгенія щиро вірить, що навіть працюючи не на себе, не організовуючи свій бізнес, можна добре заробляти, самовдосконалюватися і досягати успіхів. 

Світлана Мельник-Куропій, журналістка за освітою, після декрету вирішила освоювати SMM

Ще років 5 тому я нічого не знала про інтернет-маркетинг. За освітою я журналістка, після універу працювала за фахом. Але якось мені на роботі підкинули соцмережі. На початку це було легко – писати тексти я знаю як, ніша нескладна, конкурентів мало. Спочатку я сама собі «‎заправляла банкетом», а потім зрозуміла, що всередині система працює не так просто, як здавалося. З’явилися конкуренти, треба було показувати як тексти, так і результати, міряти їх. Тенденції та цілі змінювалися дуже швидко.

Чоловік наді мною легенько жартував – у нашому місті зарплата за роботу журналіста невелика, і тоді мені її вистачало лише на проїзд та обіди. За кілька років я пішла в декретну відпустку й у вільний час почала читати блоги та сайти в галузі інтернет-маркетингу. 

Я сама собі кинула виклик та вирішила спробувати працювати з дому. Спочатку я ледве опановувала інформацію з відкритих джерел. А коли перші клієнти почали ставити конкретні питання та ставити цілі, зрозуміла, що, виявляється, треба вміти не лише писати тексти.

Я пішла ва-банк і записалася на курс «SMM-фахівець». На заняття прийшла з проєктом, який запускався в соцмережах із нуля. Щотижня здобувала пристойний заряд знань та прокачування на лекціях – хотілося робити все відразу. Фішка в тому, що коли ти працюєш із реальною сторінкою, виконуєш домашні завдання – ти бачиш свій результат, знаєш, як його виміряти, чуєш поради від куратора й не даєш собі можливості прогуляти лекцію або відкласти роботу на потім.

Усі знання курсу я й надалі використовую в роботі – ділюся ними з клієнтами та бачу хороші результати від їхнього втілення. Одним курсом, звичайно, не обійшлося, після цього я завершила в Академії ще три курси, щоб поглибити знання в конкретних моментах. З проєктом, який дав мені старт на курсі, працюю і досі. У нас є потужне ядро ​​постійних читачів, лояльних до нашого продукту, запустили Youtube-канал, прокачали сайт і досягли хороших результатів.

Отримавши диплом із відзнакою, я повірила у свої сили, а головне – точно зрозуміла, що звільняюся з роботи. Дохід журналіста та гарного SMM-фахівця, контент-маркетолога – це як небо та земля. Грамотна комунікація, продумана стратегія – сила хорошого спеціаліста. Тому що тоді можна і день спланувати, щоб не сидіти в офісі від і до, і круту колаборацію придумати з хорошими людьми, а головне – гідно оцінити свою роботу та збільшити зарплату приблизно у 5-7 разів.

До речі, після завершення курсу «Контент-маркетинг» мені запропонували стати помічником головного редактора блогу Академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts. Іноді я ловлю себе на думці, що це сон, але планерки з колегами й заплановані статті в блог швидко приводять мене до тями.

Якщо ви хочете також освоїти інтернет-маркетинг та змінити професію, радимо почати з безплатної онлайн-конференції Digital Start Day, яку проводить Академія WebPromoExperts.

Коли? 27 січня, 10:00–18:00

На конференції ви:

  • зрозумієте, як визначити сферу, у якій будете прагнути зростати та отримувати дохід;
  • дізнаєтеся, чому потрібно навчитися, щоб опанувати нову професію;
  • почуєте, які digital-професії будуть популярні у 2022 році;
  • дізнаєтеся, що роблять різні фахівці в digital: хто такі таргетологи, інтернет-маркетологи, SEO-, PPC- та SMM-фахівці, email-маркетологи та вебаналітики;
  • дізнаєтеся, які плюси та мінуси професій;
  • який середній термін пошуку роботи.

Участь безкоштовна, тож скоріше реєструйтеся.

Зареєструватися безкоштовно

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь